حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 17 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17840 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۸
شناسه : 7783

یدالله موحد، رئیس کل دادگستری استان کرمان در نشست تبیین مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی ضمن بزرگداشت نخستین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، عنوان کرد: سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی شخصیت بزرگی است که به تعبیر حکیمانه و بسیار دقیق مقام معظم رهبری نه به عنوان یک فرد، بلکه به عنوان یک […]

پ
پ
رئیس کل دادگستری استان کرمان با بیان اینکه شهید سلیمانی به طور معجزه آسایی در دل و جان مسلمانان نفوذ کرده است، گفت: سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با اتکا به قدرت الهی، شجاعت، هوشمندی و تیزبینی خود این توفیق الهی نصیبشان شد.

یدالله موحد، رئیس کل دادگستری استان کرمان در نشست تبیین مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی ضمن بزرگداشت نخستین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، عنوان کرد: سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی شخصیت بزرگی است که به تعبیر حکیمانه و بسیار دقیق مقام معظم رهبری نه به عنوان یک فرد، بلکه به عنوان یک مکتب شناخته می‌شود.

رئیس کل دادگستری استان کرمان خاطرنشان کرد: در حقیقت این شهید عزیز در ادوار پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران با اتکا به ایمان راسخ، به قدرت لایزال الهی و با شجاعت، هوشمندی و تیزبینی فردی خود توانستند در مسیر تعالی و رشد و توسعه خصوصیات خود حرکت کند به گونه‌ای که این شخصیت بزرگوار امروز به عنوان یک الگو مطرح است.

وی اظهار کرد: سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با اتکا به قدرت الهی، شجاعت، هوشمندی و تیزبینی خود این توفیق الهی نصیبشان شد که از فردیت خارج شوند و سعه وجود خود را آنقدر توسعه بخشند که در افکار، اندیشه ها، قلوب و دل‌های انسان‌ها نفوذ کرده و دل انسان‌های آزادی خواه را تسخیر کنند و به درستی لقب سردار دل‌ها را به خود اختصاص دادند.

موحد با اشاره به اینکه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به طور شگفت انگیز و معجزه آسایی در دل و جان مسلمانان نفوذ کرده و راه پیدا کردند، گفت: امروز می‌بینیم هزاران هزار جوان و نوجوان مسلمان در اقصی نقاط گیتی آرمانشان این است که زندگی خود را بر مدار تفکر، راه و مسلک حاج قاسم سلیمانی و اندیشه‌های او تنظیم کنند و این آن چیزی است که جهان اسلام و جبهه مقاومت که شهید سلیمانی سپهسالار این جبهه بودند، به شدت نیازمند آن است.

وی در پایان تاکید کرد: خوب است که مکتب حاج قاسم سلیمانی را بشناسیم، زیرا هر چه درباره این مکتب صحبت کنیم، کم است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.