حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 18 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17840 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۰
شناسه : 7763

سرپرست محاکم کیفری دو کرمان در گفت‌وگو با میزان از برگزاری ۹۷۲ جلسه دادرسی الکترونیک و ویدئو کنفرانس طی سال جاری در این محاکم خبر داد و گفت: این اقدام به منظور حفظ سلامت کارکنان و مراجعین دستگاه قضایی و با هدف کاهش تردد‌های غیر ضروری انجام شده است. علی میرزابیگی افزود: وضعیت کنونی جامعه […]

پ
پ
سرپرست محاکم کیفری دو کرمان از برگزاری ۹۷۲ جلسه دادرسی الکترونیک و ویدئو کنفرانس طی سال جاری در این محاکم خبر داد.

سرپرست محاکم کیفری دو کرمان در گفت‌وگو با میزان از برگزاری ۹۷۲ جلسه دادرسی الکترونیک و ویدئو کنفرانس طی سال جاری در این محاکم خبر داد و گفت: این اقدام به منظور حفظ سلامت کارکنان و مراجعین دستگاه قضایی و با هدف کاهش تردد‌های غیر ضروری انجام شده است.

علی میرزابیگی افزود: وضعیت کنونی جامعه و شیوع بیماری کرونا با وجود همه مشکلات ایجاد شده، این فرصت را بوجود آورده که در راستای اجرای بخشنامه‌های ابلاغی مقامات عالی قضایی کشوری و استانی بستر لازم جهت برگزاری هرچه بیشتر جلسات دادرسی به صورت ویدئو کنفرانس و الکترونیک فراهم آید.

وی با اشاره به این مطلب که مردم و مراجعان نیز از برگزاری جلسات دادرسی الکترونیک و ویدئو کنفرانس استقبال بسیار خوبی داشته اند، تصریح کرد: شعب محاکم کیفری دو کرمان نیز تلاش خود برای برگزاری هر چه بیشتر جلسات به صورت الکترونیک را مضاعف کرده اند.

سرپرست محاکم کیفری دو کرمان خاطرنشان کرد: به منظور افزایش جلسات دادرسی الکترونیک به شعبه محاکم کیفری دو تأکید شده است در تنظیم ابلاغیه‌ها مراتب را به اصحاب پرونده یا گواهان و مطلعین، اطلاع رسانی کنند تا در صورت تمایل و با توجه به امکانات فرد مخاطب، دادرسی با هر یک به صورت غیرحضوری (الکترونیک) برگزار شود.

میرزابیگی ادامه داد: امید است با رشد برگزاری جلسات دادرسی به صورت الکترونیکی سهمی قابل توجه در قطع زنجیره سرایت بیماری کووید ۱۹ در واحد قضایی خود داشته باشیم.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.