حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 3 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17837 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۴
شناسه : 7679

به نقل از میزان محمود اسپانلو، معاون منابع انسانی داگستری گلستان از بهره مندی بیش از ۲۵ هزار نفر از مشاوره حقوقی رایگان خبر داد و گفت: برای دسترسی راحت‌تر مردم به مشاوره حقوقی رایگان و در راستای عدالت قضایی، واحد‌های ارشاد و معاضدت قضایی در دادگستری ها، دادسرا‌ها و شورا‌های حل اختلاف استان گلستان […]

پ
پ

به نقل از میزان محمود اسپانلو، معاون منابع انسانی داگستری گلستان از بهره مندی بیش از ۲۵ هزار نفر از مشاوره حقوقی رایگان خبر داد و گفت: برای دسترسی راحت‌تر مردم به مشاوره حقوقی رایگان و در راستای عدالت قضایی، واحد‌های ارشاد و معاضدت قضایی در دادگستری ها، دادسرا‌ها و شورا‌های حل اختلاف استان گلستان با حضور وکلا و کارشناسان حقوقی فعال است.

معاون منابع انسانی داگستری گلستان افزود: علاوه بر مشاوره حضوری، امکان مشاوره تلفنی هم فراهم است و افراد در طول شبانه روز با تماس به شماره ۱۲۹ می‌توانند پرسش‌های حقوقی خود را بپرسند و با مشاوران حقوقی مشورت کنند.  

وی ادامه داد: برای بیشتر کردن راه‌های دسترسی مردم به کارشناسان حقوقی، با دانشگاه آزاد اسلامی استان گلستان تفاهم نامه‌ای امضاء کردیم تا در شهر‌هایی که رشته دانشگاهی حقوق ارائه می‌شود با کمک دانشجویان و اساتید برجسته حقوق کلینیک حقوقی راه اندازی کنیم.

اسپانلو افزود: تاکنون در دانشگاه‌های آزاد علی آبادکتول، گرگان و آق قلا کلینیک حقوقی برای مشاوره به مردم فعال شده است.

معاون منابع انسانی دادگستری استان گلستان در پایان گفت: همچنین امسال ۱۲۸ وکیل رایگان (وکیل معاضدتی) به کسانی که توانایی مالی ندارند، معرفی شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.