حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 18 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17840 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۳
شناسه : 7648

مهلت ثبت‌نام در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۰ از روز ۱۶ آذر آغاز شده و تا ۲۳ آذر نیز ادامه دارد. ثبت‌نام آزمون صرفا به شکل اینترنتی انجام می‌شود و داوطلبان باید برای آغاز فرایند ثبت‌نام، سریال ثبت نام آزمون را خریداری کنند. بر این اساس، متقاضیان می‌بایست پس از ورود به سامانه ثبت‌نام، […]

پ
پ

مهلت ثبت‌نام در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۰ از روز ۱۶ آذر آغاز شده و تا ۲۳ آذر نیز ادامه دارد. ثبت‌نام آزمون صرفا به شکل اینترنتی انجام می‌شود و داوطلبان باید برای آغاز فرایند ثبت‌نام، سریال ثبت نام آزمون را خریداری کنند.

بر این اساس، متقاضیان می‌بایست پس از ورود به سامانه ثبت‌نام، گزینه «خرید سریال ثبت‌نام» را انتخاب کنند و پس از هدایت به صفحه خرید سریال و تکمیل مشخصات خود، سریال ثبت نام این آزمون را به مبلغ ۹۰ هزار و ۸۵۰ تومان خریداری کنند.

هزینه انتخاب گزینه «علاقمندی به گزینش رشته‌های پیام نور یا غیرانتفاعی» آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ نیز ۱۳ هزار و ۷۰۰ تومان است که علاوه بر هزینه ثبت‌نام در آزمون می‌بایست پرداخت شود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.