حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Monday, 6 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17840 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۴
شناسه : 7621

به نقل از میزان جلسه هم اندیشی پایش پرونده زندانیان با حضور اعضای شورای قضایی در اداره کل زندان‌های استان تهران برگزار شد. مسعود ستایشی، قائم مقام رییس کل دادگستری تهران گفت: با راه اندازی دادسرا‌های الکترونیک و عدم اعزام زندانی به مراجع قضایی، در مرحله اول پرونده‌ها سریع‌تر بررسی شده و در مرحله بعد […]

پ
پ

به نقل از میزان جلسه هم اندیشی پایش پرونده زندانیان با حضور اعضای شورای قضایی در اداره کل زندان‌های استان تهران برگزار شد.

مسعود ستایشی، قائم مقام رییس کل دادگستری تهران گفت: با راه اندازی دادسرا‌های الکترونیک و عدم اعزام زندانی به مراجع قضایی، در مرحله اول پرونده‌ها سریع‌تر بررسی شده و در مرحله بعد امنیت زندان ها، ارتقاء پیدا کرده و در نهایت از صرف هزینه و زمان جلوگیری خواهد شد.

وی افزود: برنامه جامع فرآیند هوشمند اجرای احکام تدوین شده و به صورت پایلوت در تهران برای اجرای دستور ریاست قوه قضاییه و بهبود شرایط رسیدگی به پرونده‌ها و پایش زندانیان اجرا می‌شود.

ستایشی تصریح کرد: بر اساس گزارش‌های مستند، موضوع عفو و رسیدگی به درخواست مرخصی زندانیان به روز شده که این امر حاکی از زحمات شبانه روزی قضات و نیز همکاری مدیرکل زندان‌های استان تهران، کارکنان قضایی و مددکاری مجموعه دارد و فضا و ساختمان‌های مجهز در بازداشتگاه اوین، ندامتگاه‌های تهران بزرگ و زنان جهت شورا‌های حل اختلاف، دفاتر قضایی و دادگاه و دادسرای عمومی و انقلاب احداث شده است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.