حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 17 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17840 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۸ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۵
شناسه : 7423

معاون پیشگیری از وقوع جرم و اجتماعی و فرهنگی دادگستری کل استان تهران از برگزاری مسابقه تکریم ارباب رجوع در دستگاه قضایی خبر داد. به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی و رسانه دادگستری کل استان تهران، حسن تمجیدی از برگزاری مسابقه تکریم ارباب رجوع در سطح دادگستری تهران خبر داد. وی در این […]

پ
پ

معاون پیشگیری از وقوع جرم و اجتماعی و فرهنگی دادگستری کل استان تهران از برگزاری مسابقه تکریم ارباب رجوع در دستگاه قضایی خبر داد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی و رسانه دادگستری کل استان تهران، حسن تمجیدی از برگزاری مسابقه تکریم ارباب رجوع در سطح دادگستری تهران خبر داد.

وی در این زمینه گفت: هدف از برگزاری این رویداد، توجه به مطالبات و تاکیدات ریاست قوه قضائیه در خصوص احترام به مراجعین دستگاه قضایی می‌باشد و سعی بر آن است با مطالعه منابع علمی و تفکر در سیره و روش ائمه معصومین(ع) و توصیه‌های بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی و همچنین مقام معظم رهبری، یک بازآفرینی ذهنی در این زمینه ایجاد شود.

معاون پیشگیری از وقوع جرم و اجتماعی و فرهنگی دادگستری کل استان تهران افزود: در این مسابقه جزوه آموزشی در اختیار شرکت کنندگان قرار می‌گیرد که با مطالعه آن می‌توانند به سوالات مطروحه به صورت کتبی پاسخ دهند و در نهایت به افرادی که بیشترین امتیاز را کسب نمایند به قید قرعه جوایزی اهدا خواهد شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.