حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 7 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17840 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۸ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۶
شناسه : 7432

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از تصویب لایحه موافقتنامه انتقال محکومان بین ایران و روسیه در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد. ابوالفضل عمویی در گفت وگو با ایسنا در توضیح جلسه صبح امروز کمیسیون امنیت ملی مجلس اظهار کرد: این جلسه به بررسی لوایح ارجاعی به کمیسیون اختصاص یافت […]

پ
پ

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از تصویب لایحه موافقتنامه انتقال محکومان بین ایران و روسیه در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.

ابوالفضل عمویی در گفت وگو با ایسنا در توضیح جلسه صبح امروز کمیسیون امنیت ملی مجلس اظهار کرد: این جلسه به بررسی لوایح ارجاعی به کمیسیون اختصاص یافت که کمیسیون امنیت ملی سه لایحه را به عنوان کمیسیون فرعی تصویب کرد.

وی افزود: بر این اساس لایحه موافقتنامه همکاری در زمینه حفظ نباتات و قرنطینه گیاهی بین دولت ایران و دولت جمهوری صربستان تصویب شد.

عمویی گفت که در این جلسه لایحه موافقتنامه انتقال محکومان بین دولت ایران و دولت روسیه و همچنین لایحه پروتکل اصلاح موافقتنامه بین دولت ایران و دولت روسیه جهت معاضدت در پرونده های مدنی و جزایی به تصویب رسید.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.