حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Wednesday, 8 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17840 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۹:۰۴
شناسه : 7219

به گزارش روابط عمومی و رسانه؛ دادستان عمومی و انقلاب شهریار از آزادسازی ۱۱۲ هزار متر مربع از اراضی زراعی و باغی خبر داد. حمید عسگری پور، دادستان عمومی و انقلاب شهریار در گفت‌وگو با میزان از آزادسازی ۱۱۲ هزار متر مربع از اراضی زراعی و باغی خبر داد و بیان کرد: در اجرای تبصره […]

پ
پ

به گزارش روابط عمومی و رسانه؛

دادستان عمومی و انقلاب شهریار از آزادسازی ۱۱۲ هزار متر مربع از اراضی زراعی و باغی خبر داد.

حمید عسگری پور، دادستان عمومی و انقلاب شهریار در گفت‌وگو با میزان از آزادسازی ۱۱۲ هزار متر مربع از اراضی زراعی و باغی خبر داد و بیان کرد: در اجرای تبصره دو ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی و با صدور دستور دادستان قضایی پرسنل مدیریت جهاد کشاورزی اقدام به قلع و قمع ساخت و ساز‌های غیرمجاز و آزادسازی اراضی زراعی و باغی به مساحت ۱۱۲ هزار متر مربع کردند.

دادستان عمومی و انقلاب شهریار اظهار کرد: تصرفات صورت گرفته شامل ۱۴۲ قطعه، ۱۴۲ مورد دیوار به مساحت ۱۷ هزار متر مربع، تعداد ۶۲ بنا به مساحت چهار هزار و ۲۵۰ متر مربع، ۷۳ مورد محوطه سازی به مساحت ۱۶ هزار و ۷۰۰ متر مربع، ۲۲ مورد آلاچیق به مساحت ۴۹۰ متر مربع و ۲۳ مورد استخر به مساحت ۷۲۰ متر مربع بود که قلع و قمع شد.

وی در پایان ضمن هشدار به متصرفان اراضی ملی و افرادی که اقدام به تغییر کاربری اراضی زراعی می‌کنند، گفت: دادستانی در این زمینه با توجه به اهمیت حفظ محیط زیست و لزوم حفظ کاربری اراضی زراعی با جدیت با اشخاصی که از قانون تخطی می‌کنند، برخورد خواهد کرد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.