حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Sunday, 5 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17837 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۱ تیر ۱۳۹۹ - ۸:۴۳
شناسه : 7293

حقوق 24- سامانه ثبت نام جذب اختصاصی آزمون قضاوت ۹۹ از روز ۱۰ تیرماه فعال شده و مهلت ثبت نام این آزمون تا ۳۱ تیر ادامه خواهد داشت. مصاحبه شفاهی داوطلبان از شهریور ۱۳۹۹ آغاز می‌شود و هزینه ثبت‌نام آزمون نیز ۱۵۰ هزار تومان است. برای ورود به صفحه ثبت‌نام جذب اختصاصی آزمون قضاوت ۹۹ […]

پ
پ

حقوق 24- سامانه ثبت نام جذب اختصاصی آزمون قضاوت ۹۹ از روز ۱۰ تیرماه فعال شده و مهلت ثبت نام این آزمون تا ۳۱ تیر ادامه خواهد داشت. مصاحبه شفاهی داوطلبان از شهریور ۱۳۹۹ آغاز می‌شود و هزینه ثبت‌نام آزمون نیز ۱۵۰ هزار تومان است.

برای ورود به صفحه ثبت‌نام جذب اختصاصی آزمون قضاوت ۹۹ کلیک کنید

لازم به ذکر است که ثبت‌نام در جذب اختصاصی فقط برای کسانی که شرایط مندرج در این اطلاعیه را دارند ممکن است و سایر داوطلبان می‌بایست در جذب عمومی آزمون قضاوت ثبت‌نام کنند که تاکنون جزییات و زمان ثبت‌نام و برگزاری آن اعلام نشده است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.