حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 30 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17827 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۹ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۴
شناسه : 13089

رئیس دادگستری و دادستان مراغه با آیت‌الله پورمحمدی عضو مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه دیدار کردند. در ابتدای این دیدار فرهاد خاکپور، رئیس دادگستری مراغه گزارشی از وضعیت قضایی شهرستان بیان کرد. خاکپور گفت: تمام وقت خود را صرف احقاق حق، توسعه و اجرای عدالت خواهیم کرد و در این امر نیازمند راهنمایی […]

پ
پ

رئیس دادگستری و دادستان مراغه با آیت‌الله پورمحمدی عضو مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه دیدار کردند.

در ابتدای این دیدار فرهاد خاکپور، رئیس دادگستری مراغه گزارشی از وضعیت قضایی شهرستان بیان کرد.

خاکپور گفت: تمام وقت خود را صرف احقاق حق، توسعه و اجرای عدالت خواهیم کرد و در این امر نیازمند راهنمایی و ارشاد‌های معنوی امام جمعه خواهیم بود.

وی با اشاره به افزایش آمار پرونده‌های تحت رسیدگی از افزایش شعب کیفری و همچنین افتتاح قریب الوقوع حوزه قضایی بخش سراجو خبر داد و افزود: بخش عمده کار‌های عمرانی ساختمان حوزه قضایی بخش سراجو انجام یافته و در مرحله پایانی است و پیش بینی می‌شود پس از افتتاح این حوزه حدود ۲۵ درصد از ورودی پرونده‌ها و مراجعات مردم این بخش به شهر مراغه کاسته شود.

آیت‌الله پورمحمدی نیز گفت: مسئولیت خطیر قضا توفیقی است برای شما در خدمت به مردم و احقاق حقوق شهروندان و از خداوند منان برای مسئولان قضایی آرزوی توفیق هرچه بیشتر دارم.


ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.