حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 5 July , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17930 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۳ تیر ۱۴۰۳ - ۸:۲۲
شناسه : 45278

دریافت مشاوره حقوقی رایگان از وکلای متخصص و باتجربه، بهترین راهکار برای افرادی است که ترجیح می دهند با کمترین هزینه، برای مشکل حقوقی خود راه حل مناسبی پیدا کنند.

پ
پ

در دنیای امروز انواع مسائل حقوقی و قانونی از جمله طلاق، ازدواج، سرقت، کلاهبرداری، الزام به تنظیم سند رسمی، مطالبه وجه چک، خیانت در امانت و… وجود دارد که هر کسی ممکن است با آنها مواجه شود. نداشتن اطلاعات و تخصص کافی در این مسائل، افراد را به مشورت با افراد متخصص و با تجربه نیازمند می کند. از آنجا که هزینه های خدماتی از قبیل مشاوره حقوقی معمولا زیاد است و افراد بی تجربه و فاقد صلاحیت در این حوزه بسیارند، اغلب افراد مایلند با کمترین هزینه و پس از سنجش میزان تخصص و تبحر مشاوران، هزینه خدمات مربوطه را پرداخت کنند.

مشاوره حقوقی رایگان بهترین راه حل برای این افراد است که به آنها کمک می کند بدون پرداخت هزینه، میزان تسلط مشاوران مزبور را محک بزنند. گروه وکلای پاسارگاد مفتخر است که با بهره گیری از بهترین وکلا و کارشناسان حقوقی، همواره بهترین خدمات قانونی را ارائه می دهد.

مشاوره حقوقی رایگان
مشاوره حقوقی رایگان

مشاوره حقوقی فوری

یکی از خدمات مهمی که توسط دفاتر مشاوره حقوقی ارائه می شود، مشاوره حقوقی رایگان  و فوری است. به این صورت که فرد به این دفاتر مراجعه کرده و مشکل حقوقی خود را شرح می دهد. مشاور با تکیه بر دانش، تخصص و تجربه ای که در موارد مشابه و پرونده های گوناگون به دست آورده، چند راه حل را مطرح می کند. اکنون مراجعه کننده می تواند پس از بررسی راه حل های مختلف و در نظر گرفتن عواقب، مزیت ها و معایب آنها، یکی را انتخاب کند. در این روش هیچ گونه هزینه ای از مراجعه کننده دریافت نمی شود و مشاوره حقوقی به صورت کاملا رایگان ارائه می گردد.

مشاوره حقوقی فوری در بسترهای مختلفی ارائه می شود که از آن جمله می توان به مشاوره حقوقی تلفنی و مشاوره حقوقی آنلاین (واتساپ، تلگرام و..) اشاره کرد. این نوع مشاوره پیرامون موضوعات و مشکلات مختلف حقوقی از جمله ازدواج، طلاق، ملک، چک، انحصار وراثت، حقوق کیفری، قرارداد و شرکت، ثبت احوال و… ارائه می گردد. خطوط تماس مشاوره رایگان و فوری گروه وکلای پاسارگاد: ۲۲۱۴۷۶۱۶-۰۲۱

مشاوره حقوقی آنلاین

بهترین مشاوره حقوقی آنلاین و رایگان باید از ویژگی های زیر برخوردار باشد:

  • دانش و تبحر: متاسفانه در حال حاضر افراد منفعت طلب و سودجوی بسیاری بدون دارا بودن مدرک معتبر در رشته حقوق، اقدام به ارائه مشاوره حقوقی می کنند. مشورت کردن با این افراد، می تواند مسیر پرونده را به کلی عوض کرده و مشکلات حقوقی بسیاری برای فرد ایجاد کند.
  • تخصص در حوزه مربوطه: حقوق هم مانند هر رشته دیگری از شاخه های گوناگون تشکیل شده است. وکلا برای پیدا کردن تخصص و تجربه در هر یک از این شاخه ها، باید سال ها وقت خود را صرف پرونده های مرتبط با آن کنند. به عنوان مثال کسی که در حقوق خانواده تخصص دارد، نمی تواند مشاوره دقیق و موثری در حقوق کیفری ارائه کند.
  • رایگان: متاسفانه موسسات بسیاری در ابتدا دم از مشاوره حقوقی رایگان می زنند و از این فرصت برای عقد قرارداد وکالت و دریافت حق الوکاله استفاده می کنند. در حالی که مشاوره حقوقی رایگان فقط باید با هدف راهنمایی و مشورت مراجعان انجام شود.
مشاوره حقوقی آنلاین و تلفنی
مشاوره حقوقی آنلاین و تلفنی

هر دانش آموخته حقوق صلاحیت لازم برای ارائه مشاوره حقوقی رایگان را ندارد. حتی آن دسته از دانش آموختگانی که تحصیلات خود را در دانشگاه های برتر کشور گذرانده اند، برای ارائه مشاوره حقوقی به تجربه عملی در پرونده های گوناگون نیاز دارند. از سوی دیگر اغلب مردم تمایل دارند از وکلای پایه یک دادگستری مشاوره بگیرند. همانطور که میدانید وکلا پس از طی کردن یک پروسه سخت و زمان بر و گذراندن آزمون های مختلف، موفق به اخذ پروانه وکالت و عضویت در کانون وکلای دادگستری می شوند.

دوره کارآموزی که معمولا چند سال طول می کشد، این افراد را برای مواجهه با مسائل و مشکلات مختلف حقوقی و حضور در دادگاه ها آماده می کند. با این اوصاف باید گفت همه افراد صلاحیت ارائه مشاوره حقوقی رایگان را ندارند و برای اینکه بتوان به مشاوره کسی اطمینان کرد، باید از وجود ویژگی های مختلف در آن فرد اطمینان پیدا کنیم. تیم گروه وکلای پاسارگاد متشکل از وکلا، کارشناسان و دانش آموختگان حقوق با تجربه و متخصص است. صلاحیت علمی و فنی تمامی این افراد به طور دقیق و با حساسیت زیادی بررسی شده است.

مشاوره حقوقی تلفنی

برای اخذ مشاوره حقوقی رایگان، در 24 ساعات شبانه روز می توانید با گروه وکلای پاسارگاد تماس بگیرید. از جمله روش های ارتباطی که می توانید برای برقراری ارتباط با کارشناسان ما به کار ببرید، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مشاوره حقوقی آنلاین: شبکه های اجتماعی بسیاری از نیازهای ما را مرتفع می کنند. بسیاری از افراد تمایل دارند در بستر شبکه های اجتماعی مشاوره حقوقی رایگان دریافت کنند. مشاوره حقوقی آنلاین از سریع ترین و کم هزینه ترین راه های برقراری ارتباط با وکلا و مشاوران حقوقی است. راه های ارتباطی گروه وکلای پاسارگاد شامل واتساپ، اینستاگرام و تلگرام می باشد که شما عزیزان می توانید هر کدام که مایل باشید را برای دریافت مشاوره حقوقی انتخاب کنید.
  • مشاوره حقوقی تلفنی: گروه وکلای پاسارگاد بیشتر از 20 خط تلفن ویژه دارد که شما عزیزان می توانید برای مطرح کردن مشکل حقوقی خود، با یکی از آنها تماس بگیرید.
مشاوره حقوقی وکلای پاسارگاد
مشاوره حقوقی وکلای پاسارگاد

همانطور که متوجه شدیم پیش از هر گونه اقدام در مسائل حقوقی، بهتر است ابتدا نظر متخصصان حقوق را جویا شویم. مسائل و امور حقوقی معمولا به دلیل فوریت داشتن، باید سریعا مورد بررسی قرار گیرند. به همین دلیل مشاوره حقوقی آنلاین کمک بزرگی به افراد می کند. چون در هر موقعیت زمانی و مکانی، می توانند برای دریافت این نوع مشاوره اقدام کنند.

کافی است با شماره تماس پایین تماس گرفته یا در صورت تمایل به دریافت مشاوره حقوقی آنلاین، سری به سایت گروه وکلای پاسارگاد بزنید. کارشناسان ما در اولین فرصت درخواست شما را بررسی می کنند. البته بسیاری از افراد ترجیح می دهند مشاوره حقوقی حضوری دریافت کنند. گروه وکلای پاسارگاد به آدرس تهران، سعادت آباد، نرسیده به میدان کاج، ساختمان کاج (جنب بانک کارآفرین)، پلاک ۶۱، طبقه ۳، واحد ۱۴ و شماره تلفن ۲۲۱۴۷۶۱۶-۰۲۱ (۲۰ خط ویژه) در تمامی ساعات شبانه روز آماده ارائه خدمات به شما عزیزان است. با مراجعه حضوری، می توانید مشکل حقوقی خود را به صورت رو در رو با کارشناسان مطرح کرده و راه حل آن را جویا شوید.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.