حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Wednesday, 26 June , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17930 تعداد نوشته های امروز : 5 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۹:۴۸
شناسه : 45201

به گزارش حقوق 24:حجت‌الاسلام والمسلمین حسین طهماسبی در اولین جلسه کارگروه فصلی رفع توقیف و ساماندهی پارکینگ‌های خودرو‌های توقیفی استان، اظهار کرد: اموال مردم در پارکینگ‌ها، نزد ما امانت است و باید با سرعت بخشیدن به تعیین تکلیف آن‌ها و ساماندهی پارکینگ‌ها در جهت صیانت از اموال مردم گام برداشت. وی تصریح کرد: کاهش ورود […]

پ
پ

به گزارش حقوق 24:حجت‌الاسلام والمسلمین حسین طهماسبی در اولین جلسه کارگروه فصلی رفع توقیف و ساماندهی پارکینگ‌های خودرو‌های توقیفی استان، اظهار کرد: اموال مردم در پارکینگ‌ها، نزد ما امانت است و باید با سرعت بخشیدن به تعیین تکلیف آن‌ها و ساماندهی پارکینگ‌ها در جهت صیانت از اموال مردم گام برداشت.

وی تصریح کرد: کاهش ورود به پارکینگ، تسریع در ترخیص وسایل نقلیه توقیفی و کاهش میزان ماندگاری خودرو‌های توقیفی در پارکینگ‌ها ۳ رویکردی است که باید مورد اهتمام متولیان امر باشد.

رئیس کل دادگستری استان یزد تلاش برای کاهش رسوبی‌های پارکینگ را خواستار شد و بیان کرد: آنچه حساسیت هر بازدیدکننده‌ای را تحریک می‌کند رسوب زمان‌های طولانی برای وسائل نقلیه توقیفی است که خود به خود موجب خسارت و آسیب جدی به آن‌ها می‌شود.

وی عنوان کرد: توقیف وسیله نقلیه و به طور کلی توقیف اموال، ماهیتا یک امر قضایی و به نوعی یک مجازات است که طبعا باید توسط مقام قضایی صورت گیرد، لذا اگر این امر بنا به دلایلی و طبق فرایندی به غیر قضات واگذار شده که حتما باید محذورات شرعی آن رعایت شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین طهماسبی بر تسریع در ترخیص وسایل نقلیه توقیفی تأکید کرد و گفت: تسهیل شرایط ترخیص و تسریع در انجام امر باید مورد توجه متولیان باشد.

وی افزود: توقیف برخی از وسایل نقیله بر اساس قرار یا حکم قضایی صورت گرفته است که باید وضعیت پرونده این وسایل نقلیه را نیز با قید فوریت مورد پیگیری قرار داد.

وی اصلاح فرم‌های اطلاعات وسایل نقلیه توقیفی در پارکینگ‌ها را یک نکته حائز اهمیت دانست و گفت: از هر وسیله نقلیه توقیف شده باید اطلاعات جامعی از زمان و مکان توقیف، مالک، راننده و خلاصه‌ای از سیر پرونده وجود داشته باشد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.