حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Wednesday, 26 June , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17925 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۹:۵۲
شناسه : 45170

 به گزارش حقوق 24:کارگروه نظارت و پیگیری حقوق عامه در خصوص مدیریت مصارف انرژی با توجه به شروع فصل تابستان و به تبع آن افزایش مصارف انرژی به ویژه برق و گاز و در نتیجه احتمال مواجهه با کمبود‌ها و یا قطعی احتمالی انرژی واحد‌های صنعتی، تولیدی و خدماتی و لزوم اتخاذ تدابیر پیشگیرانه، تشکیل […]

پ
پ

 به گزارش حقوق 24:کارگروه نظارت و پیگیری حقوق عامه در خصوص مدیریت مصارف انرژی با توجه به شروع فصل تابستان و به تبع آن افزایش مصارف انرژی به ویژه برق و گاز و در نتیجه احتمال مواجهه با کمبود‌ها و یا قطعی احتمالی انرژی واحد‌های صنعتی، تولیدی و خدماتی و لزوم اتخاذ تدابیر پیشگیرانه، تشکیل جلسه داد.

معاون پیگیری حقوق عامه و پیشگیری از جرم دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان در این زمینه گفت: باید بررسی شود در بحث مصرف برق در ادارات، سازمان‌ها و بخش صنعت و تولید الگوی مصرفِ بهتر و بهینه داشته‌ایم یا خیر؟ و اگر بهتر بوده‌ایم، آیا در سایر قسمت‌ها، تجارت، کسب و کار و مصارف خانگی هم همینطور بوده است.

سید هادی شریعت‌یار خاطر نشان کرد: باید به دنبال احصا راهکار‌هایی باشیم که بهره‌برداری بهینه از انرژی‌ها صورت گیرد.

وی افزود: تدابیر باید بازدارنده و پیشگیرانه باشد و مصرف باید کاملاً رصد و مدیریت شود.

معاون پیگیری حقوق عامه و پیشگیری از جرم دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان خراسان رضوی گفت: در بحث مصرف بهینه برق باید به سمتی برویم که همکاری همه اقشار و همچنین مشترکین خانگی را داشته باشیم.

وی افزود:اکنون در وضعیتی قرار داریم که کشور در شرایط خاصی است لذا همه باید به هم کمک کنیم تا از این شرایط به خوبی عبور کنیم، البته حوزه‌های صنعت و تولید همیشه همراه بوده‌اند که این همراهی قابل تقدیر است و ما هم وظیفه داریم در جهت تحقق شعار سال از آن‌ها حمایت کنیم.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.