حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Sunday, 23 June , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17920 تعداد نوشته های امروز : 5 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۷:۳۲
شناسه : 45155

حجت‌الاسلام والمسلمین علی مصطفوی نیا رئیس کل دادگستری قزوین در جشن دهه امامت و ولایت ظهار داشت: بیکاری بسیاری از فساد‌ها را به دنبال دارد و هر انسانی زمانی که احساس کند شخص موثری برای جامعه است؛ به سمت رشد و تعالی خود گام برمی دارد، از این رو اشتغال برای زندانی امیدآفرین و تغییر […]

پ
پ

حجت‌الاسلام والمسلمین علی مصطفوی نیا رئیس کل دادگستری قزوین در جشن دهه امامت و ولایت ظهار داشت: بیکاری بسیاری از فساد‌ها را به دنبال دارد و هر انسانی زمانی که احساس کند شخص موثری برای جامعه است؛ به سمت رشد و تعالی خود گام برمی دارد، از این رو اشتغال برای زندانی امیدآفرین و تغییر سرنوشت او مفید است.

وی توسعه اشتغال در حین حبس و پس از آزادی را ضروری دانست و بیان کرد: زندانی باید در دوران تحمل حبس تحت پوشش برنامه‌های حرفه آموزی قرار بگیرد تا پس از آزادی شغلی سالم داشته باشد.

رئیس کل دادگستری کل استان قزوین یکی از سیاست محوری دستگاه قضا را کاهش جمعیت کیفری در زندان‌ها برشمرد و اضافه کرد: ریاست قوه قضاییه این موضوع را به همه محاکم قضایی تاکید داشته و همه تلاش دستگاه قضایی بر اجرای این تکلیف مهم است؛ لیکن این تلاش منوط به اصلاح مجرمین و عدم تکرار جرم و بازگشت آن‌ها به زندان است.

حجت‌الاسلام والمسلمین مصطفوی‌نیا به فضایل اخلاقی ائمه اطهار (ع) اشاره کرد و گفت: مروت و جوانمردی یعنی جامعه از حضور و وجود او آرامش داشته باشد. تمام تلاش و خدمت دستگاه قضایی و زندان به باز اجتماعی شدن زندانیان بافضایل اخلاقی است تا با اصلاح رفتار، فرصتی برای جبران گذشته خود داشته باشد ومسیر زندگی‌اش را تغییر دهد.

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان نیز در این مراسم گزارشی از اقدامات ویژه در حوزه‌های اشتغال و حرفه آموزی، فرهنگی و تربیتی زندانیان و اقدامات حمایتی برای خانواده زندانیان ارائه کرد.

فرهاد بهرامی افزود: از ۳۹ زندانی ۱۴ نفر با مبلغ بدهی ۱۴۶ میلیارد ریال توسط ستاد مردمی دیه استان، با پرداخت ۴ میلیارد ریال بصورت وام و ١١ میلیارد کمک بلاعوض آزاد شدند و ۲۵ زندانی دیگر نیز با مساعدت و کمک دستگاه قضایی استان به آغوش خانواده بازگشتند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.