حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Sunday, 23 June , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17920 تعداد نوشته های امروز : 5 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۷:۴۲
شناسه : 45164

به گزارش حقوق 24:محمد رزم در اولین جلسه ستاد پیشگیری و رسیدگی به تخلفات و جرایم انتخاباتی استان چهارمحال و بختیاری ویژه چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، اظهار کرد: با توجه به فرصت کمی که تا انتخابات ریاست جمهوری باقی مانده است دستگاه قضایی استان ضمن رایزنی و تعامل با دستگاه‌ها و نهاد‌های نظارتی استان […]

پ
پ

به گزارش حقوق 24:محمد رزم در اولین جلسه ستاد پیشگیری و رسیدگی به تخلفات و جرایم انتخاباتی استان چهارمحال و بختیاری ویژه چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، اظهار کرد: با توجه به فرصت کمی که تا انتخابات ریاست جمهوری باقی مانده است دستگاه قضایی استان ضمن رایزنی و تعامل با دستگاه‌ها و نهاد‌های نظارتی استان تلاش دارد تا مولفه‌ها و شاخصه‌های مدنظر مقام معظم رهبری را از طریق تشکیل ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم و تخلفات انتخاباتی در مرکز استان و شهرستان‌ها عملیاتی کند.

وی افزود: بدین منظور در هر حوزه قضایی شهرستان یک شعبه دادیاری، بازپرسی و یک شعبه کیفری ۲ به این امر اختصاص یافته است.

رئیس کل دادگستری استان چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: همچنین ۷ شعبه محاکم عمومی بخش نیز وظیفه رسیدگی به جرایم و تخلفات انتخاباتی را بر عهده دارد و در مرحله تجدید نظر هم یک شعبه برای این منظور لحاظ شده است.

وی یادآور شد: امیدورایم انتخابات پیش رو همانند تشییع پیکر‌های مطهر شهید جمهور و همراهان ایشان باشکوه و پرعظمت برگزار شود چرا که رهبر معظم انقلاب نیز حماسه انتخابات را مکمل حماسه بدرقه شهدای خدمت دانستند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.