حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Sunday, 23 June , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17920 تعداد نوشته های امروز : 5 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۷:۳۹
شناسه : 45161

به گزارش حقوق 24:مجیدی دادستان مرکز استان آذربایجان غربی برای دیدار چهره به چهره با زندانیان نیازمند زندان ارومیه و محکومین پرداخت رد مال مدت سه ساعت به درخواست ۱۲۰ مددجو رسیدگی کرد. در این دیدار سه ساعته که در حسینیه حضرت علی (ع) زندان ارومیه برگزار شد، فتحی مدیرکل زندان‌های آذربایجان غربی، قاضی ناظر […]

پ
پ

به گزارش حقوق 24:مجیدی دادستان مرکز استان آذربایجان غربی برای دیدار چهره به چهره با زندانیان نیازمند زندان ارومیه و محکومین پرداخت رد مال مدت سه ساعت به درخواست ۱۲۰ مددجو رسیدگی کرد.

در این دیدار سه ساعته که در حسینیه حضرت علی (ع) زندان ارومیه برگزار شد، فتحی مدیرکل زندان‌های آذربایجان غربی، قاضی ناظر زندان، مسئولین و کارشناسان زندان ارومیه، دادستان مرکز استان را برای رسیدگی به در خواست مددجویان همراهی می‌کردند.

در پایان دیدار سه ساعته مجیدی دادستان مرکز استان با شناسایی و بررسی وضعیت قضایی ۲۱ مددجوی معسر دستور پرداخت مبالغ رد مال آن‌ها توسط منابع خیرین جمع آوری شده در مراسم نسیم مهر صادر شد و همچنین با ارجاع درخواست ۵۳ محکوم نیازمند به کارشناسان معاضدتی رایگان در خصوص تعیین ردمال مبهم و مبلغ ضرر و زیان پرداختی به شکات همچنین با دستور دادستان وضعیت ۶ زندانی برای اعمال ماده ۵۴۱ آیین دادرسی کیفری به مراجع قضایی ذیصلاح و اجرای احکام ارسال شد.

در ادامه با حضور مدیرکل زندان‌های استان و مسئولین زندان ارومیه با بررسی وضعیت ۳۹ زندانی دستورات و توصیه‌های لازم برای تسریع در دعوت از شکات به دفاتر شورای حل اختلاف و مددکاران اجتماعی زندان ارومیه جهت اخذ رضایت و آزادی زندانیان نیازمند صادر شد در این دیدار دستور آزادی دو مددجوی بر اساس ارفاقات قانونی صادر و به صورت شبانه در پایان دیدار دادستان با مددجویان از زندان ارومیه آزاد شدند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.