حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Sunday, 23 June , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17920 تعداد نوشته های امروز : 5 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۷:۰۵
شناسه : 45152

 به گزارش حقوق 24:بهروز محمدی مهر در نخستین جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان همدان با اشاره به اهمیت موضوع پیشگیری از جرایم انتخاباتی، اظهار کرد: تمام فعالیت نامزد‌ها و ستاد‌های انتخاباتی آنان، مسئولان اجرایی، مقامات لشگری و کشوری و ائمه جماعات، چهره‌های ملی و هر فرد تریبون‌داری باید در راستای انسجام […]

پ
پ

 به گزارش حقوق 24:بهروز محمدی مهر در نخستین جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان همدان با اشاره به اهمیت موضوع پیشگیری از جرایم انتخاباتی، اظهار کرد: تمام فعالیت نامزد‌ها و ستاد‌های انتخاباتی آنان، مسئولان اجرایی، مقامات لشگری و کشوری و ائمه جماعات، چهره‌های ملی و هر فرد تریبون‌داری باید در راستای انسجام ملی و وحدت‌آفرینی در جامعه باشد و حق استفاده از تریبون یا امکانات دولتی له یا علیه نامزد‌های انتخاباتی را ندارند.

وی با بیان بخشی از منویات رهبر معظم انقلاب، مبنی بر اینکه برگزاری انتخابات با شکوه و حماسه انتخابات تکمیل‌کننده بدرقه بی‌نظیر شهدای خدمت است، کفت: باید تلاش متولیان امر، برگزاری انتخاباتی سالم باشد و در این راه حرکت کنند و همگی پایبند حفظ وحدت ملی، ارزش‌های اسلامی و انقلابی، احیا و تقویت گفتمان امامین انقلاب باشند.

 رئیس کل دادگستری استان همدان عنوان کرد: ضروری است تا تمام ستاد‌های انتخاباتی و همه مدیران و مسئولان نهاد‌های مختلف از دامن زدن به اختلافات قبیله‌ای، قومی و دو قطبی سازی در جامعه دوری کنند.

وی تصریح کرد: از آنجا که مواردی از قبیل تطهیر معاندین جرم‌انگاری شده است، با قاطعیت با برهم زنندگان نظم عمومی و متخلفان حوزه انتخاباتی در هر سطحی چه در فضای حقیقی و چه در فضای مجازی برخورد می‌کنیم.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.