حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Sunday, 23 June , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17920 تعداد نوشته های امروز : 5 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۷:۳۶
شناسه : 45158

 به گزارش حقوق 24:مهدی مهرانگیز رئیس کل دادگستری استان بوشهر در جمع نمازگزاران ضمن اشاره به اقدامات صورت گرفته در راستای حقوق عامه و رسیدگی به مشکلات مردم گفت: اولویت دادگستری استان مردم‌داری و با مردم بودن است که به کلیه مسئولان قضایی استان تاکید شده است که در بین مردم باشند و به خواسته‌ها […]

پ
پ

 به گزارش حقوق 24:مهدی مهرانگیز رئیس کل دادگستری استان بوشهر در جمع نمازگزاران ضمن اشاره به اقدامات صورت گرفته در راستای حقوق عامه و رسیدگی به مشکلات مردم گفت: اولویت دادگستری استان مردم‌داری و با مردم بودن است که به کلیه مسئولان قضایی استان تاکید شده است که در بین مردم باشند و به خواسته‌ها و مشکلات آن‌ها رسیدگی کنند.

وی افزود: در دیدار با مردم این اهالی و گفت‌وگو با آن‌ها مشکلاتی را مطرح کردند که در این خصوص دستورات لازم جهت رفع مشکلات صادر شد.

مهرانگیز گفت‌: از جمله مشکلات و خواسته مردم جزیره شیف در خصوص آب شیرین، برق و قیمت زمین‌های مربوط به بنیاد مسکن بود که دستور داده شد جلساتی با حضور کلیه مسئولین متولی این امر در جزیره شیف تشکیل و کلیه مشکلات آن‌ها را مورد بررسی و رسیدگی کنند که این نشست به زودی برگزار خواهد شد.

وی در پایان گفت: باید مسئولین در بین مردم حضور پیدا کنند و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات آن‌ها مورد بررسی قرار داده و در صدد رفع آن برآیند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.