طبق گزارش روابط عمومی کانون دفاتر خدمات الکترونیک قضایی، تدین در مراسم افتتاحیه مرکز کارآموزی جوار کارگاهی کانون دفاتر خدمات الکترونیک قضایی که دوشنبه ۱۸ بهمن ماه با حضور مسئولین سازمان فنی و حرفهای کشور و برخی از مدیران دفاتر برگزار شد، ضمن عرض خوش آمدگویی و تبریک به مناسبت دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی گفت: دوره آموزش کاربران دفاتر خدمات الکترونیک قضایی با مساعدت و همکاری سازمان فنی و حرفهای استان تهران در سال جاری آغاز شد هدفی که کانون دفاتر خدمات در این راستا داشت، افزایش توانایی و مهارت شغلی کاربران دفاتر و بهبود ارائه خدمات و ارتقاء سطح رضایت مراجعان بوده است.
مدیرعامل کانون دفاتر خدمات قضایی کشور به نحوه برگزاری کارگاهها اشاره و افزود: اقداماتی که در زمینه مهارت آموزی و ارتقاء کیفیت خدمات انجام شد بی سابقه بوده است کانون دفاتر خدمات قضایی به عنوان یک نهاد مردمی در جایگاهی که برای این مجموعه پیش بینی شده است توانسته با تمهیداتی که برای افزایش سرمایه اجتماعی که همان رضایت مردم است با برگزاری موفق این دوره را به اهداف تعیین شده دسترسی پیدا کند. امیدواریم در ادامه بتوانیم به بزرگترین هدف خود که ارتقاء کیفیت خدمات به مردم و افزایش رضایتمندی آنها است برسیم.
علی اصغر تدین با اشاره به فعالیت بیش از ۱۰۰۰ دفتر خدمات در کشور گفت: کانون دفاتر خدمات الکترونیک قضایی به عنوان درگاه و پیشخوان قوه قضاییه، حتی در مناطقی که واحد قضایی نیز ندارد ماموریت و مسئولیت ارائه خدمات قضایی به مردم را انجام دهد. ما توانسته ایم در طول یک دهه که از راه اندازی خدمات الکترونیک قضائی میگذرد در نزدیکترین نقطه به حضور مردم ارائه خدمت نماییم.
وی در پایان به رضایتمندی مراجعین نیز اشاره و گفت: در نظرسنجی که اخیراً از مراجعه کنندگان به دفاتر خدمات قضایی صورت گرفته بیش از ۷۷ درصد از آنها نسبت به عملکرد دفاتر رضایت کامل داشته اند. این آمار هر چند امیدبخش است، ولی برای کانون دفاتر خدمات رضایت بخش نیست و با تمام تلاش در جهت رضایت حداکثری مردم عزیز کشورمان قدم بر میداریم.
در ادامه مراسم جواد روان بخش مدیرکل آموزش فنی و حرفهای استان تهران گزارشی از روند برگزاری کارگاههای آموزشی و فعالیتهای این سازمان ارائه کرد. شایان ذکر است شرکت کنندگان در دوره کارگاهی در صورت موفقیت در آزمون به دریافت گواهی مهارت دستیار خدمات الکترونیک قضائی نائل میشوند.
ثبت دیدگاه