حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 30 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17827 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۷
شناسه : 25748

معاون توسعه حل اختلاف دادگستری کل استان کردستان در مراسم افتتاح شعبه ویژه تصادف شورای حل اختلاف سنندج با بیان اینکه یکی از مهمترین موضوعات دستگاه قضا پرونده‌های تصادفات است، اظهار کرد: موضوعات مربوط به این پرونده‌ها حجم بالای موجودی محاکم کیفری شهرستان سنندج را تشکیل می‌دهند. بهادر اسدی افزود: مقرر است تا در این […]

پ
پ

معاون توسعه حل اختلاف دادگستری کل استان کردستان در مراسم افتتاح شعبه ویژه تصادف شورای حل اختلاف سنندج با بیان اینکه یکی از مهمترین موضوعات دستگاه قضا پرونده‌های تصادفات است، اظهار کرد: موضوعات مربوط به این پرونده‌ها حجم بالای موجودی محاکم کیفری شهرستان سنندج را تشکیل می‌دهند.

بهادر اسدی افزود: مقرر است تا در این زمینه تمامی تحقیقات مورد نیاز قاضی شامل گواهی مرتبط با پزشکی قانونی، صورت جلسه‌های کلانتری و پاسگاه در شورا‌های حل اختلاف پیگیری شود و پس از احراز و قطعیت نوع و میزان صدمات وارده، میزان دیه تعیین شود تا به دنبال آن شرکت‌های بیمه با صدور گواهی از سوی مقام قضایی در شورا، موظف به پرداخت خسارت باشند.

وی کاهش اطاله دادرسی به منظور جلب رضایت مردمی، پرداخت به هنگام و سریع دیه به زیان دیده، کاهش حجم پرونده‌های ورودی در حوزه تصادفات به دادسرا‌ها و دادگاه و حمایت از شرکت بیمه‌ای را از اهداف افتتاح این شعبه دانست.

شایان ذکر است در کلیه حوزه‌های قضایی شعبی ویژه جهت رسیدگی به پرونده‌های تصادفات مشخص و همزمان شروع به کار کرده‌اند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.