حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 30 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17827 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۳ آذر ۱۴۰۰ - ۹:۴۹
شناسه : 22475

کارگاه آموزشی آشنایی مشاوران دادگاه اطفال و نوجوانان با مواد قانونی مرتبط با دادگاه اطفال، تشکیل پرونده شخصیت و نحوه ارائه نظر و پیشنهادات مشورتی، به‌منظور استفاده از مجازات‌های جایگزین برگزار شد. این کارگاه با تدریس علیرضا میرزاپور قاضی دادگاه اطفال و رئیس شعبه دوم دادگاه کیفری کرمان و شرکت ۳۰ نفر از مشاوران شاغل […]

پ
پ

کارگاه آموزشی آشنایی مشاوران دادگاه اطفال و نوجوانان با مواد قانونی مرتبط با دادگاه اطفال، تشکیل پرونده شخصیت و نحوه ارائه نظر و پیشنهادات مشورتی، به‌منظور استفاده از مجازات‌های جایگزین برگزار شد.

این کارگاه با تدریس علیرضا میرزاپور قاضی دادگاه اطفال و رئیس شعبه دوم دادگاه کیفری کرمان و شرکت ۳۰ نفر از مشاوران شاغل در دادگاه‌های اطفال و نوجوانان استان، در محل سالن اجتماعات معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کرمان دایر شد.

اداره امور زنان و خانواده معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان کرمان، کارگاه آموزشی آشنایی مشاوران دادگاه اطفال و نوجوانان را با هدف آموزش و توجیه مشاوران به منظور افزایش دانش و آگاهی در خصوص نحوه تشکیل پرونده شخصیت، نحوه همکاری با قضات و ارائه مشورت در مجازات‌های جایگزینی که در صدور حکم قاضی می‌تواند موثر باشد و همچنین به منظور افزایش کمیت و کیفیت خدمات ارائه شده توسط مشاوران برگزار کرده است.

در این کارگاه سرفصل‌هایی مانند: تعاریف مفاهیم، ماده‌های ۱۹، ۲۳، ۳۷، ۳۸، ۳۹، ۴۰، ۴۳، ۴۷، ۴۸، ۶۵، ۶۶، ۶۷، ۸۱، ۸۸، ۸۹، ۹۰، ۹۱، ۱۲۰، ۱۴۰، ۱۴۴، ۱۴۶، ۱۴۷، ۱۴۸، ۱۴۹ آیین دادرسی، مسئولیت کیفری، مکاتب، انواع مجازات ها، تعزیرات، انتظارات از مشاور دادگاه اطفال و نوجوانان، نقش‌های مشاور اطفال در فرآیند دادرسی مربوط به کودکان و نگارش جزئیات باعلت و راه درمانی و پیشگیری بیان و مورد مباحثه قرار گرفتند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.