س: آیا مالکی که از آپارتمانش هیچ استفادهای نمیکند، باز ملزم به پرداخت هزینههای مشترک یا شارژ ساختمان است؟ ج: طبق ذیل ماده ۴ قانون تملک آپارتمانها: ” پرداخت هزینههای مشترک اعم از اینکه ملک مورد استفاده قرار گیرد یا نگیرد الزامی است.” ? در این میان اما مالکانی که ملزم به این پرداخت هستند […]