حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17823 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۴
شناسه : 41368

 با حضور رئیس دادگستری قروه، فرماندار و امام جمعه این شهرستان، اولین هیأت صلح شهرستان قروه در مسجد جامع این شهرستان آغاز بکار کرد.  علی شرف بیانی رئیس دادگستری قروه در مراسم افتتاح این هیأت صلح در مسجد جامع قروه، اظهار کرد: افتتاح این هیأت صلح موجب حل و فصل اختلافات توسط خود مردم می‌شود […]

پ
پ

 با حضور رئیس دادگستری قروه، فرماندار و امام جمعه این شهرستان، اولین هیأت صلح شهرستان قروه در مسجد جامع این شهرستان آغاز بکار کرد. 

علی شرف بیانی رئیس دادگستری قروه در مراسم افتتاح این هیأت صلح در مسجد جامع قروه، اظهار کرد: افتتاح این هیأت صلح موجب حل و فصل اختلافات توسط خود مردم می‌شود که اعتماد عمومی را بدنبال دارد.

 رئیس دادگستری قروه افزود: ترویج فرهنگ صلح و سازش در جامعه با گسترش و توسعه هیأت‌های صلح ممکن می‌شود و در این راستا از تمامی معتمدین و متنفذین شهرستان دعوت می‌کنیم تا در این هیأت‌های صلح در راستای ترویج این فرهنگ حسنه قدم بردارند. 

شرف بیانی تاکید کرد: مساجد در همه حال جایگاه خاصی برای حل و فضل مشکلات و اختلافات مردمی بوده و در این اماکن مقدس گره از مشکلات مردم باز می‌شود. 

در ادامه این مراسم، فرماندار قروه بر همکاری و هم افزایی ادارات اجرایی این شهرستان با دادگستری در راستای گسترش صلح و سازش تاکید کرد. 

در پایان، رئیس دادگستری قروه ابلاغ صلح یار افتخاری را به امام جمعه و هیأت امنای مسجد جامع شهرستان قروه تقدیم کرد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.