حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17826 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۷
شناسه : 41360

حسن خانجانی موقر در شورای مبارزه با موادمخدر استان همدان، اظهار کرد: بسیاری از آسیب‌های اجتماعی به ویژه سرقت، نشأت گرفته از اعتیاد است و برای از بین بردن این معضل، باید اولویت متولیان امر مبارزه جدی با قاچاقچیان مواد مخدر باشد. تان همدان تصریح کرد: متأسفانه قانون فعلی مبارزه با موادمخدر اشکالات و نواقص […]

پ
پ

حسن خانجانی موقر در شورای مبارزه با موادمخدر استان همدان، اظهار کرد: بسیاری از آسیب‌های اجتماعی به ویژه سرقت، نشأت گرفته از اعتیاد است و برای از بین بردن این معضل، باید اولویت متولیان امر مبارزه جدی با قاچاقچیان مواد مخدر باشد.

تان همدان تصریح کرد: متأسفانه قانون فعلی مبارزه با موادمخدر اشکالات و نواقص بسیار دارد و در عمل برای مبارزه با قاچاقچیانی که سوداگرانه به دنبال سودجویی هستند بازدارنده نیست، مجازات باید به گونه مالی و برای ضربه زدن به بنیان‌های مالی قاچاقچیان مواد مخدر و نیز ایجاد محرومیت اجتماعی در سطح گسترده برای قاچاقچیان باشد.

حمیدرضا حاجی بابایی نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی نیز با تأیید اینکه باید قوانین مربوط به حوزه مبارزه با مواد مخدر اصلاح و به روز شود، گفت: نوع تعریف از مواد مخدر هم نیاز به اصلاح دارد و جا دارد که کارشناسان و متولیان امر نظر خود را اعلام کنند تا در مجلس مطرح شود.

حمزه عبدکوند دبیر شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر همدان نیز در این جلسه گفت: میانگین مصرف مواد مخدر در دنیا هفت درصد، در سطح کشور ۵.۴ و در همدان ۲.۴ درصد است، از این حیث استان ما از بین ۳۱ استان در جایگاه ۲۳ قرار دارد، هرچند که باید این میزان نیز کاهش یابد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.