حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 16 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17823 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۳
شناسه : 41374

 حجت الاسلام و المسلمین حسینی از محکومیت قطعی ۳۰ نفر از مدیران، شهرداران و کارکنان دستگاه‌های اجرایی سطح استان، متعاقب بررسی گزارش‌های بازرسی کل استان کردستان در دادگستری استان در مبارزه قاطع با فساد در دستگاه‌های اجرایی و اعلام جرم علیه خاطیان خبر داد.  وی، تدلیس در معاملات دولتی، اهمال و کوتاهی در انجام وظایف […]

پ
پ

 حجت الاسلام و المسلمین حسینی از محکومیت قطعی ۳۰ نفر از مدیران، شهرداران و کارکنان دستگاه‌های اجرایی سطح استان، متعاقب بررسی گزارش‌های بازرسی کل استان کردستان در دادگستری استان در مبارزه قاطع با فساد در دستگاه‌های اجرایی و اعلام جرم علیه خاطیان خبر داد. 

وی، تدلیس در معاملات دولتی، اهمال و کوتاهی در انجام وظایف منجر به تضییع اموال دولتی، جعل و استفاده از سند مجعول، تصرف غیرقانونی در وجوه و اموال دولتی، اختلاس، ارتشا و گزارش خلاف واقع را از مهم‌ترین عناوین جرایم ارتکابی این افراد متخلف برشمرد و عنوان کرد: در جریان این رسیدگی‌ها، برای تعداد ۱۳ نفر مدیر و شهردار، ۱ نفر معاون، ۱۳ کارمند، ۳ نفر کارشناس رسمی و ۱ نفر شخص حقیقی مرتبط با این جرایم، آرای محکومیتی از قبیل حبس، جزای نقدی، انفصال موقت، شلاق و رد مال صادر شده است. 

رئیس کل دادگستری استان کردستان در پایان با بیان اینکه مجموعه قضایی استان در برخورد با فساد، هیچ خط قرمز و ملاحظه‌ای ندارد؛ از اهتمام بیش از پیش دستگاه قضا در استان جهت امید بخشی و ارتقای اعتماد عمومی، قطع دست مفسدان و صیانت از بیت المال و احیای حقوق عامه خبر داد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.