حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17823 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۵
شناسه : 41338

 مسعود ستایشی در نشست خبری امروز (چهارشنبه ۱۷ خرداد) در خصوص نحوه استخدام ۱۰ هزار نفر از کارکنان شورای حل اختلاف اظهار کرد: وظیفه ذاتی نهاد شورای حل اختلاف تحقق صلح سازش است و اصلاح ذات البین است که بسیار فعالانه، مثبت و موثر عمل می‌کند.  وی گفت: مطلع شدیم لایحه‌ای در ارتباط با تثبیت هر […]

پ
پ

 مسعود ستایشی در نشست خبری امروز (چهارشنبه ۱۷ خرداد) در خصوص نحوه استخدام ۱۰ هزار نفر از کارکنان شورای حل اختلاف اظهار کرد: وظیفه ذاتی نهاد شورای حل اختلاف تحقق صلح سازش است و اصلاح ذات البین است که بسیار فعالانه، مثبت و موثر عمل می‌کند. 

وی گفت: مطلع شدیم لایحه‌ای در ارتباط با تثبیت هر چه بیشتر و بهتره وضعیت مجموعه ارزشی و خدمتگزار شورای حل اختالاف در مجلس شورای اسلامی تصویب و برای سایر اقدامات و کسب نظر شورای نگهبان قانون اساسی در مورد عدم مغایرت با موازین شرعی و قانون اساسی محضر مرجع مورد نظر تقدیم شده است.

ستایشی گفت: منتظر هستیم که نتیجه کار را ببینیم، پیش بینی‌هایی در ارتباط با برنامه سازمان نیروی انسانی مجموعه شورای حل اختلاف شده است و امیدواریم تا اقدامات نهایی در لایحه صورت گیرد و پس از ابلاغ و طی تشریفات قانونی بتوانیم مجری خوبی برای مصوبات مجلس شورای اسلامی به عنوان قانون باشیم.

سخنگوی قوه قضاییه گفت: جا دارد از زحمات و خدمات شبانه روزی و طاقت فرسا، ارزشمند ومثبت کارکنان شورای حل اختلاف سراسر کشور و مرکز توسعه حل اختلاف قوه قضاییه تقدیر کنیم.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.