حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17810 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۴
شناسه : 41356

عیسی پورسلیمی گفت: به منظور ساماندهی خودرو‌های ورودی به محوطه فرودگاه به ویژه در ایام حج و زیارت خانه خدا و باتوجه به حجم بالای مسافران در این ایام، نشست مشترکی با مسئولان فرودگاه، تاکسی‌رانی، فرمانده پلیس راهور اهواز و سایر مسئولان مربوطه برگزار و مصوباتی به تصویب اعضای این جلسه رسید. وی ادامه داد: […]

پ
پ

عیسی پورسلیمی گفت: به منظور ساماندهی خودرو‌های ورودی به محوطه فرودگاه به ویژه در ایام حج و زیارت خانه خدا و باتوجه به حجم بالای مسافران در این ایام، نشست مشترکی با مسئولان فرودگاه، تاکسی‌رانی، فرمانده پلیس راهور اهواز و سایر مسئولان مربوطه برگزار و مصوباتی به تصویب اعضای این جلسه رسید.

وی ادامه داد: در این جلسه مقرر شد که مدیریت فرودگاه نسبت به اطلاع‌رسانی عمومی در خصوص پیشگیری از ازدحام جمعیت در هنگام بدرقه و استقبال این مسافرین عزیز، اقدام نموده و سازمان تاکسیرانی و پلیس راهور استان نیز با حضور شبانه‌روزی در این ایام، نظارت بیشتری بر عبور و مرور تاکسی‌ها معمول دارند.

پورسلیمی گفت: این تصمیمات جهت رفاه عموم به‌ویژه حجاج و پیشگیری از ایجاد ترافیک و ازدحام جمعیت اتخاذ شده است و امیدواریم با اجرای آن‌ها شاهد ورود و خروج منظم حجاج و سایر مسافرین فرودگاه شهید سلیمانی اهواز در این ایام باشیم.

وی تصریح کرد: با توجه به این که مصوبات این کارگروه به عنوان دستور قضایی محسوب می‌شود، هرگونه سرپیچی و عدم اجرای این مصوبات، ترک فعل قلمداد شده و پیگرد قانونی خواهد داشت.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.