حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17823 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۰
شناسه : 41345

حسن علایی ثمرین با اعلام آزادسازی ۱۷۰ هکتار از اراضی در معرض تغییر کاربری این حوزه قضایی گفت: قرارگاه صیانت از بیت المال و مقابله با تغییر کاربری استان البرز مصوبات و تاکیدات متعددی در حوزه محور‌های فعالیت چهارگانه خود داشته که یکی از آن‌ها در حوزه پیشگیری و مقابله جدی با تغییر کاربری‌های غیرمجاز […]

پ
پ

حسن علایی ثمرین با اعلام آزادسازی ۱۷۰ هکتار از اراضی در معرض تغییر کاربری این حوزه قضایی گفت: قرارگاه صیانت از بیت المال و مقابله با تغییر کاربری استان البرز مصوبات و تاکیدات متعددی در حوزه محور‌های فعالیت چهارگانه خود داشته که یکی از آن‌ها در حوزه پیشگیری و مقابله جدی با تغییر کاربری‌های غیرمجاز است.

دادستان عمومی و انقلاب اشتهارد افزود: در حوزه قضایی اشتهارد در راستای اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها، ۱۷۰ هکتار از اراضی در معرض تغییر کاربری واقع در اراضی پلاک ثبتی ۱۱۵۹ موسوم به «مزرعه توحید» آزادسازی شد.

وی گفت: در این عملیات تعداد قطعات تفکیک شده ۶۰ مورد، دیوارکشی ۲۰ قطعه به متراژ ۳۲۰۰ متر، بنا و ویلای در حال ساخت ۱۰ مورد، استخر ۱۰ مورد، فنس کشی با پی ممتد ۳۰ فره با سطح اشتغال ۲۵۰۰ متر، محوطه سازی ۴۰ مورد، دپوی مصالح ساختمانی پنج مورد اعمال قانون شد.

دادستان عمومی و انقلاب اشتهارد مساحت اراضی آزادسازی شده را ۱۷۰ هکتار بیان کرد و گفت: ارزش این اراضی بر اساس ارزیابی انجام شده نزدیک به ۱۲۰۰ میلیارد تومان است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.