حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17826 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۲
شناسه : 41352

 مهدی مهرانگیز در نشست بررسی اراضی ملی، منابع طبیعی و وضعیت صدور اسناد مالکیت آن‌ها که با حضور استاندار بوشهر برگزار شد، اظهارکرد: مقابله با زمین خواری و تصرفات غیرقانونی در اولویت برنامه‌های دستگاه قضایی قرار دارد. وی افزود: باید در راستای حمایت از تولید و سرمایه گذاری و اشتغال؛ زمین را به افراد دارای […]

پ
پ

 مهدی مهرانگیز در نشست بررسی اراضی ملی، منابع طبیعی و وضعیت صدور اسناد مالکیت آن‌ها که با حضور استاندار بوشهر برگزار شد، اظهارکرد: مقابله با زمین خواری و تصرفات غیرقانونی در اولویت برنامه‌های دستگاه قضایی قرار دارد.

وی افزود: باید در راستای حمایت از تولید و سرمایه گذاری و اشتغال؛ زمین را به افراد دارای صلاحیت واگذار کرد.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر با اشاره افرادی که برغم دریافت ۲۰۰ هکتار اراضی دولتی استان برای پرورش میگو طبق قرارداد عمل نکرده اند، افزود: این در شرایطی است که برخی جوانان استان برای اجرای پروژه خود به یک هکتار زمین نیاز دارند، اما زمینی نیست که به آن‌ها واگذار کنیم.

مهرانگیز گفت: براساس قانون افراد حقیقی یا حقوقی که از دولت زمین دریافت کرده، اما در مهلت مقرر در قرارداد اقدامات لازم را بر روی آن زمین انجام نداده باشند زمین هایشان به دولت بازگردانده می‌شود و این مصوبه از ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ لازم الاجراست.

رئیس‌کل دادگستری استان بوشهر همچنین با اشاره به صدور اسناد مالکیت ۳۰ هکتار از اراضی منابع طبیعی، گفت: اسناد مالکیت اراضی منابع طبیعی و پارک‌های جنگلی استان بوشهر در دستور کار قرار دارد که با همکاری مشترک منابع طبیعی و آبخیزداری با ثبت اسناد و املاک استان بوشهر صادر می‌شود.

احمد محمدی زاده نیز در نشست بررسی واگذاری اراضی دولتی با تشکر از اقدامات رئیس کل دادگستری استان بوشهر، گفت: مقام معظم رهبری و رئیس قوه قضاییه برمبارزه با فساد تاکید بسیار دارند که در استان پیگیر این مساله هستیم تا حقی ناحق نشود.

استاندار بوشهر با بیان اینکه مواردی تصویب شده که براساس آن افرادی که از دولت زمین دریافت کرده اند و شماری از این زمین‌ها به لحاظ ریالی یا هکتاری ارزش زیادی دارد و طبق قرارداد عمل نکرده اند این اراضی به نفع دولت و بیت المال پس گرفته شوند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.