حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17810 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۰
شناسه : 41307

 حجت‌الاسلام ابراهیم حمیدی از پیگیری ویژه دستگاه قضایی برای حل مشکلات و آسیب‌های موجود در حوزه حمل و نقل مسافر خبر داد و گفت: این مهم با مسئولیت معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان کرمان و بنا به درخواست انجمن صنفی کارفرمایی شرکت‌ها و موسسات مسافربری، با دعوت از دستگاه‌های ذیربط […]

پ
پ

 حجت‌الاسلام ابراهیم حمیدی از پیگیری ویژه دستگاه قضایی برای حل مشکلات و آسیب‌های موجود در حوزه حمل و نقل مسافر خبر داد و گفت: این مهم با مسئولیت معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان کرمان و بنا به درخواست انجمن صنفی کارفرمایی شرکت‌ها و موسسات مسافربری، با دعوت از دستگاه‌های ذیربط پیگیری می‌شود.

رئیس کل دادگستری استان کرمان در دیدار با اعضای انجمن صنفی کارفرمایی شرکت‌ها و موسسات مسافربری افزود: قشر راننده جزو اقشار زحمتکش جامعه به شمار می‌روند که کوچکترین خللی در کار آن‌ها در حوزه‌های مسافربری و کالایی، اقتصاد جامعه را تحت ثاثیر قرار می‌دهد و از این رو باید ضمن حمایت از فعالیت‌های قانونمند رانندگان، از فعالیت افرادی که به صورت غیرمجاز و با خودرو‌های شخصی اقدام به جا به جایی مسافر می‌کنند جلوگیری شود. 

وی خاطرنشان کرد: فعالیت رانندگان در قالب شرکت‌های مسافربری ضمن تامین امنیت سفر مسافران، در حوزه‌های اجتماعی و امنیتی نیز بسیار حائز اهمیت است و فعالیت خودرو‌های شخصی فاقد مجوز در این حوزه نظم و مقررات اجتماعی و امنیتی را خدشه دار می‌کند. 

رئیس کل دادگستری استان کرمان، توجه به کیفیت سفر مسافران از سوی رانندگان قانونمند و فعال در شرکت‌های مسافربری را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: به یقین، شرکت‌های مسافربری با توجه به ابعاد مختلف سفر یک فرد از جمله بیمه فرد، سلامت خودرو، کیفیت رانندگی، امنیت سفر و … اقدام به جا به جایی مسافر می‌کنند و این موارد در مسافربر‌های شخصی کمتر مورد توجه قرار می‌گیرد. 

حجت‌الاسلام حمیدی اظهارکرد: با توجه به ابعاد امنیتی و اجتماعی فعالیت در حوزه حمل و نقل، باید ساماندهی لازم به وضعیت موجود داده شده و از فعالیت افراد غیرمجاز در این بخش جلوگیری شود. 

وی فرهنگسازی به منظور استفاده مردم از خدمات شرکت‌های مسافربری را مورد تاکید قرار داد و افزود: مردم باید بدانند که در صورت استفاده از خدمات این شرکت‌ها سفر امن و راحت تری در پیش دارند. 

رئیس کل دادگستری استان کرمان بیان کرد: به منظور حل مشکلات و آسیب‌های موجود در حوزه حمل و نقل مسافر، بنا به درخواست انجمن صنفی کارفرمایی شرکت‌ها و موسسات مسافربری، با دعوت از دستگاه‌های ذیربط پیگیری‌های لازم از سوی معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان کرمان انجام می‌شود تا پیشنهادات موجود بررسی شده و راهکار‌های عملیاتی این حوزه اجرایی شود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.