حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 19 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17809 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۹:۰۹
شناسه : 41272

حسن بابایی رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در ادامه بازدید‌های میدانی و ملاقات چهره به چهره با مردم در راستای سیاست‌های دستگاه قضایی، با حضور در مسجد جامع شهر ایلام به مسائل و مشکلات ثبتی مردم رسیدگی کرد. رئیس سازمان ثبت در این دیدار مردمی با تشریح اهمیت و لزوم اقدام مردم جهت […]

پ
پ

حسن بابایی رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در ادامه بازدید‌های میدانی و ملاقات چهره به چهره با مردم در راستای سیاست‌های دستگاه قضایی، با حضور در مسجد جامع شهر ایلام به مسائل و مشکلات ثبتی مردم رسیدگی کرد.

رئیس سازمان ثبت در این دیدار مردمی با تشریح اهمیت و لزوم اقدام مردم جهت دریافت اسناد رسمی و حدنگاری اراضی کشاورزی، با تقدیر از یکی از کشاورزان این استان که با پیگیری‌ها و استفاده از تسهیلات سازمان ثبت موفق به دریافت سند رسمی ۳۰۰ هکتاری اراضی کشاورزی خود شده است گفت: بی تردید تثبیت مالکیت و دریافت سند رسمی، مزایای بسیاری از جمله پیشگیری از اختلافات، استفاده از سند رسمی برای دریافت وام و تسهیلات جهت توسعه فعالیت‌های کشاورزی را در پی خواهد داشت و سازمان ثبت همه شرایط لازم را برای تسهیل در امور مردم در این زمینه فراهم کرده است.

وی ابراز امیدواری کرد با پشتیبانی‌های خوب دستگاه قضایی و رئیس کل دادگستری استان ایلام، این استان به استانی پیشرو در ارائه خدمات ثبتی و تکمیل حدنگاری تبدیل شود.

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور همچنین با حضور در برنامه زنده تلویزیونی “افق روشن” در شبکه استانی ایلام، سیاست‌ها و اقدامات دستگاه قضایی در نهضت خدمت رسانی به مردم بویژه برنامه‌ها و اقدامات سازمان ثبت را تشریح کرد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.