حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17810 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۸:۵۴
شناسه : 41259

دستورالعمل اجرایی نحوه اداره جلسات و تصمیم‌گیری در شورای‌عالی بورس و اوراق بهادارمصوب 1386,06,26 ماده ۱– جلسات شورا به تشخیص رئیس و به دعوت­ دبیر شورا حداقل ماهی یکبار تشکیل می‌گردد. ماده ۲– جلسات در حضور رئیس شورا و با شرکت اکثریت نسبی اعضا رسمیت می­یابد. تصمیم­گیری در شورا با اکثریت آراء حاضرین در جلسه […]

پ
پ

دستورالعمل اجرایی نحوه اداره جلسات و تصمیم‌گیری در شورای‌عالی بورس و اوراق بهادار
مصوب 1386,06,26

ماده ۱– جلسات شورا به تشخیص رئیس و به دعوت­ دبیر شورا حداقل ماهی یکبار تشکیل می‌گردد.

ماده ۲– جلسات در حضور رئیس شورا و با شرکت اکثریت نسبی اعضا رسمیت می­یابد. تصمیم­گیری در شورا با اکثریت آراء حاضرین در جلسه خواهد بود.

ماده ۳– شورا می­تواند بررسی در خصوص برخی موضوعات را به کمیسیون فرعی شورای بورس واگذار کند. اداره این جلسات بر عهده رئیس سازمان بوده و تصمیم­گیری در آن با اکثریت آراء انجام می­شود.

ماده ۴– مصوبات شورا توسط دبیر شورا جهت اجراء ابلاغ می­گردد.

ماده ۵– دستورالعمل اجرایی نحوه اداره جلسات و تصمیم‌گیری در شورای‌عالی بورس و اوراق بهادار در اجرای ماده ‌۷ آیین‌نامه اجرایی قانون موضوع مصوبه‌ شماره ۵۱۶۸۵ت ۳۶۱۱۸ جلسه مورخ ۳ /۴ /۱۳۸۶ هیئت محترم وزیران در ۵ ماده در تاریخ ۲۶ /۶ /۸۶ به تصویب شورای‌عالی بورس رسیده و از تاریخ تصویب لازم‌الاجراست.

منبع سایت صلح

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.