حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 19 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17809 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۵
شناسه : 41311

پیرو وصول گزارش هایی مبنی بر تخریب و قطعه بندی و فروش اراضی پیام مرند (دامنه کوه میشو)، ضیامهر دادستان عمومی و انقلاب شهرستان مرند به همراه بخشدار و روسای ادارات منابع طبیعی و جهاد کشاورزی از این محل به صورت سرزده بازدید کرد. دادستان شهرستان مرند با ملاحظه تخریب و قطعه بندی اراضی توسط […]

پ
پ

پیرو وصول گزارش هایی مبنی بر تخریب و قطعه بندی و فروش اراضی پیام مرند (دامنه کوه میشو)، ضیامهر دادستان عمومی و انقلاب شهرستان مرند به همراه بخشدار و روسای ادارات منابع طبیعی و جهاد کشاورزی از این محل به صورت سرزده بازدید کرد.

دادستان شهرستان مرند با ملاحظه تخریب و قطعه بندی اراضی توسط افراد سودجو و مشاهده فعالیت گسترده و در سطح وسیع چندین دستگاه لودر و بیل مکانیکی در محل و عدم ارائه مجوز از ناحیه افراد، دستور توقف عملیات را صادر و ادارت ذیربط را موظف به تشکیل پرونده قضایی و پیگیری تا حصول نتیجه کرد.

ضیامهر با بیان اینکه افرادی با استفاده از آزادسازی اراضی پیام مرند که از جاذبه‌های خاصی برخوردار است نسبت به تفکیک و قطعه بندی اراضی و فروش آن‎ها جهت ساخت ویلا اقدام کرده و عملا با این اقدامات منطقه بکر دامنه‌های میشو در حال از بین رفتن است، از شعب ویژه رسیدگی به پرونده‌های منابع طبیعی در تبریز خواست تا در صدور آراء به نفع اشخاص با حساسیت بیشتری اقدام کنند.

دادستان شهرستان مرند تاکید کرد: در چارچوب مقررات با متخلفان برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.