حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17823 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۸
شناسه : 41170

غلامعلی صادقی در همایش قضات اجرای احکام کیفری، دادستان‌ها و رؤسای قضایی بخش استان گفت: حاصل و نتیجه تمامی اقدامات در مراحل رسیدگی به یک پرونده قضایی، در مرحله اجرای حکم پدیدار می‌شود که اجرای درست و دقیق حکم باعث می‌شود زحمات دیگران در سایر مراحل رسیدگی به بار نشیند. وی ضمن اشاره به حساسیت […]

پ
پ

غلامعلی صادقی در همایش قضات اجرای احکام کیفری، دادستان‌ها و رؤسای قضایی بخش استان گفت: حاصل و نتیجه تمامی اقدامات در مراحل رسیدگی به یک پرونده قضایی، در مرحله اجرای حکم پدیدار می‌شود که اجرای درست و دقیق حکم باعث می‌شود زحمات دیگران در سایر مراحل رسیدگی به بار نشیند.

وی ضمن اشاره به حساسیت و سختی کار در حوزه اجرای احکام خطاب قضات این حوزه گفت: امر اجرای حکم را با دقت انجام دهید و همواره با ابتکار عمل و استفاده از روش‌های جدید، نتیجه مطلوب را در تحقق عدالت به دست آورید.

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی بر دقت و استفاده از روش‌های جدید در مرحله اجرای احکام تأکید کرد.

غلامعلی صادقی با اشاره به اهمیت صلح و سازش در پرونده‌ها افزود: در مرحله اجرای احکام تا جایی که ممکن است بهتر است زمینه حل اختلاف فراهم شود و طرفین پرونده به صلح و سازش برسند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.