حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17823 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۹
شناسه : 41173

 علیرضا احمدی منش دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان با حضور در ندامتگاه بندرعباس، ضمن دیدار چهره به چهره با مددجویان و شنیدن اظهاراتشان، به درخواست‌ها و مشکلات ۱۰۹ نفر از آن‌ها رسیدگی و دستورات لازم را برای پیگیری مطالب مطرح شده صادر کرد. دادستان مرکز استان هرمزگان در این دیدار اظهار داشت: ریاست […]

پ
پ

 علیرضا احمدی منش دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان با حضور در ندامتگاه بندرعباس، ضمن دیدار چهره به چهره با مددجویان و شنیدن اظهاراتشان، به درخواست‌ها و مشکلات ۱۰۹ نفر از آن‌ها رسیدگی و دستورات لازم را برای پیگیری مطالب مطرح شده صادر کرد.

دادستان مرکز استان هرمزگان در این دیدار اظهار داشت: ریاست قوه قضاییه نسبت به مقوله زندان و وضعیت زندانیان نگاه تحولی و ویژه‌ای دارند و رویکرد رئیس قوه قضاییه در این خصوص، توجه به مسائل اصلاحی و باز اجتماعی شدن زندانیان است. 

احمدی منش با اشاره به اینکه تأکید رئیس قوه قضاییه بر سیاست حبس زدایی است، گفت: با توجه به اینکه قانونگذار در رابطه با فرآیند اجرای مجازات حبس در راستای باز اجتماعی نمودن و روند اصلاحی زندانیان، سازوکار‌های خاصی را پیش بینی کرده است باید از ظرفیت‌های قانونی در جهت اصلاح مددجویان و بازگشت آن‌ها به جامعه استفاده کنیم.

گفتنی است، در جریان این بازدید، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان با حضور در بند‌های مختلف، آخرین وضعیت زندانیان را از نظر بهداشت و تغذیه و همچنین دیگر مسائل مربوطه مورد بررسی قرار داد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.