حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17823 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۱
شناسه : 41034

علی جمادی از پارکینگ مرکزی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمان بازدید کرد و گفت: در راستای اجرای دستور رئیس قوه قضاییه، ۵۰۰ خودروی موجود در پارکینگ مرکزی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمان در یک مرحله تعیین تکلیف می‌شود. معاون قضایی دادستان کل کشور افزود: کار جهادی جهت تعیین تکلیف […]

پ
پ

علی جمادی از پارکینگ مرکزی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمان بازدید کرد و گفت: در راستای اجرای دستور رئیس قوه قضاییه، ۵۰۰ خودروی موجود در پارکینگ مرکزی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمان در یک مرحله تعیین تکلیف می‌شود.

معاون قضایی دادستان کل کشور افزود: کار جهادی جهت تعیین تکلیف خودرو‌های موجود در پارکینگ مرکزی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در برخی استان‌ها انجام شده است و می‌تواند الگویی برای استان کرمان باشد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان نیز در این بازدید گفت: اتصال این پارکینگ به سیستم آنلاین مدیریت پرونده‌های قضایی مرتبط با خودرو‌های موجود، ضروری است.

مهدی بخشی افزود: استان کرمان آمادگی دارد که طرح پایلوتی درباره حفظ اموال موجود در خودرو‌هایی که در امر مبارزه با مواد مخدر توقیف می‌شوند، در سطح کشور ارائه کند.

 جمادی، اُمی؛ دادیار دادسرای دیوان عالی کشور و ترحمی، مدیرکل حوزه ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور به همراه دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان همچنین از مرکز نگهداری، درمان و کاهش آسیب معتادان موضوع ماده ۱۶ (مردان و زنان) نیز بازدید و بر رفع مشکلات این مرکز در حوزه‌های بهداشتی، تجهیزات رفاهی، درمان و … تاکید کردند.

در این نشست ترحمی؛ مدیرکل حوزه ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور بر استفاده از ظرفیت بسیج محلات جهت مراقبت‌های بعد از خروج مددجویان بهبود یافته تاکید کرد و آن را یکی از راهکار‌های مراقبت پس از خروج دانست.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.