حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17823 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۹:۵۷
شناسه : 40968

 رضا یعقوبی اظهارکرد: از مدت‌ها قبل احدی از زندانیان غیر بومی شهرستان زرند، که در پرونده کیفری محکومیت قطعی حاصل کرده بود، پس از اتمام دوران محکومیت و به دلیل عجز از پرداخت دیه، به مبلغ ۶۰۰ میلیون ریال، در حق شاکی پرونده و نداشتن ضامن معتبر، در بازداشت بسر می‌برد. وی افزود:نهایتا صبح امروز […]

پ
پ

 رضا یعقوبی اظهارکرد: از مدت‌ها قبل احدی از زندانیان غیر بومی شهرستان زرند، که در پرونده کیفری محکومیت قطعی حاصل کرده بود، پس از اتمام دوران محکومیت و به دلیل عجز از پرداخت دیه، به مبلغ ۶۰۰ میلیون ریال، در حق شاکی پرونده و نداشتن ضامن معتبر، در بازداشت بسر می‌برد.

وی افزود:نهایتا صبح امروز با حضور خدام رضوی به شهرستان با وساطت خادمین امام رضا، رئیس دادگستری و دادستانی شهرستان زرند، شاکی به عشق امام رئوف و مهربانی امام رضا (ع)، نسبت به زندانی رضایت بدون قید و شرط خود را اعلام و زمینه آزادی محکوم فراهم شد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان زرند همچنین اضافه کرد:همزمان با حضور خدام رضوی در شهرستان، برنامه‌هایی جهت اخذ رضایت از اولیای دم پرونده‌های قصاص نفس، در دستور کار است.

یعقوبی در پایان افزود: در جهت ترویج فرهنگ رضایت و بخشش، پویش به عشق امام رضا (ع) می‌بخشم در استان کرمان و سراسر کشور و با هدف آزادی زندانیان قصاص نفس، عضو و مالی از سوم شعبان همزمان با ولادت امام حسین  (ع) آغاز شده، و تا ولادت با سعادت امام رضا  (ع) ادامه خواهد یافت و در پایان این پویش با حضور مسئولان عالی قوه قضاییه، همایش تجلیل از خانواده‌های که به این پویش پاسخ داده و طرف‌های پرونده را مورد عفو و بخشش قرار داده اند در مشهد در جوار حرم امام رضا  (ع)، برگزار و از این افراد تجلیل خواهند شد.

گفتنی است صبح امروز همزمان با ورود خدام و پرچم امام رضا  (ع) به زندان شهرستان زرند، با تلاش دادستان عمومی و انقلاب زرند، زمینه آزادسازی یکی از زندانیان شهرستان زرند، با اخذ رضایت شاکی فراهم شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.