حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17823 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۹:۲۲
شناسه : 40817

 نشست رئیس کل دادگستری اصفهان با دختران نخبه دانشگاهی به مناسبت فرا رسیدن میلاد کریمه اهل بیت (ع) روز دختر و دهه کرامت به همت معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم در دادگستری استان برگزار شد. در این نشست، حجت‌الاسلام و المسلمین اسدالله جعفری ضمن تبریک فرا رسیدن میلاد مسعود حضرت معصومه (س) روز […]

پ
پ

 نشست رئیس کل دادگستری اصفهان با دختران نخبه دانشگاهی به مناسبت فرا رسیدن میلاد کریمه اهل بیت (ع) روز دختر و دهه کرامت به همت معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم در دادگستری استان برگزار شد.

در این نشست، حجت‌الاسلام و المسلمین اسدالله جعفری ضمن تبریک فرا رسیدن میلاد مسعود حضرت معصومه (س) روز دختر و دهه کرامت از بانوان به عنوان یکی از محور‌های بنیان خانواده یاد کرد وگفت: زن به‌عنوان محور خانواده نقش بسیار مهمی در تربیت افراد خانواده و در نتیجه آن اعتلای اجتماع دارد و هر مردی در هر حوزه‌ای به عنوان الگو رشد یابد از پشتیبانی یک زن موفق و فداکار بهره برده است.

وی افزود: برعکس تبلیغات گسترده دشمنان، جهان‌بینی توحیدی و احکام مترقی اسلام عزیز، بالاترین جایگاه و ارزش را برای زنان قائل است در حالی که جهان‌بینی غربی و به ظاهر مدرن به بهانه آزادی به زن نگاهی ابزاری دارد.

وی به رویکرد جدید دستگاه قضایی در استفاده از نخبه‌گان اشاره و اظهار داشت: بر اساس سند تحول قضایی که برگرفته از منویات رهبر معظم انقلاب است یکی از برنامه‌های محوری، پیشگیری از وقوع جرم است که در دستور کار قرار گرفته و در همین راستا استفاده از نظرات، ایده‌ها و طرح‌های نخبه‌گان و اساتید حوزه و دانشگاه می‌تواند راهگشا باشد.

حجت الاسلام والمسلمین جعفری در پایان بر آمادگی دادگستری استان برای دریافت و حمایت از ایده‌ها و طرح‌های نو در جهت تقویت روند خدمت‌رسانی به مردم در جنبه‌های مختلف قضایی تاکید کرد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.