حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17823 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۹:۴۵
شناسه : 40487

حجت‌الاسلام والمسلمین سید عبدالمهدی موسوی از آزادی ۳۰ زندانی جرایم غیر عمد استان مرکزی خبر داد و گفت: مجموع بدهی این زندانیان بیش از ۴۱۶ میلیارد ریال بود که ۴۰۱ میلیارد ریال آن به صورت پذیرش اعسار تامین شد. وی ادامه داد: حدود ۳ میلیارد و ۶۰۰میلیون ریال از مجموع بدهی زندانیان نیز با پرداخت […]

پ
پ

حجت‌الاسلام والمسلمین سید عبدالمهدی موسوی از آزادی ۳۰ زندانی جرایم غیر عمد استان مرکزی خبر داد و گفت: مجموع بدهی این زندانیان بیش از ۴۱۶ میلیارد ریال بود که ۴۰۱ میلیارد ریال آن به صورت پذیرش اعسار تامین شد.

وی ادامه داد: حدود ۳ میلیارد و ۶۰۰میلیون ریال از مجموع بدهی زندانیان نیز با پرداخت تسهیلات از سوی موسسات مالی و اعتباری به زندانیان جرایم غیرعمد پرداخت و زمینه آزادی آنان را فراهم کرد.

رئیس هیات امنای ستاد رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند استان مرکزی اظهار کرد: حدود ۸ میلیارد و ۹۰۴ میلیون ریال از مجموع بدهی زندانیان نیز از سوی این ستاد و خیران خاص پرداخت شد.

وی گفت: حدود ۸۷۵ میلیون ریال از مجموع بدهی زندانیان از سوی شاکیان بخشیده و بقیه نیز از محل آورده مددجویان تامین شد.

رئیس کل دادگستری استان مرکزی بیان کرد: هم اکنون بیش از ۱۰۰ زندانی جرایم غیرعمد استان مرکزی برای آزادی چشم انتظار کمک‌های خیران نیک‌اندیش هستند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.