حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17823 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۴
شناسه : 40035

 غلامعلی دهشیری در آیین تکریم و معارفه دادستان شهرستان تفت با بیان اینکه دادستان در دستگاه قضا نقش بسیار رفیعی دارد اظهارکرد: ۲ وظیفه کلی شامل قضایی و اداری بر عهده دادستان قرار داده شده است. وی با اشاره به تعیین بیش از ۳۰۰ وظیفه برای جایگاه دادستانی افزود: دادستان از اعضای موثر شورای تامین […]

پ
پ

 غلامعلی دهشیری در آیین تکریم و معارفه دادستان شهرستان تفت با بیان اینکه دادستان در دستگاه قضا نقش بسیار رفیعی دارد اظهارکرد: ۲ وظیفه کلی شامل قضایی و اداری بر عهده دادستان قرار داده شده است.

وی با اشاره به تعیین بیش از ۳۰۰ وظیفه برای جایگاه دادستانی افزود: دادستان از اعضای موثر شورای تامین در هر شهرستان است که بنا بر اختیارات و تکالیف قانونی یکی از شاخصه‌های موثر در ایجاد امنیت و احساس عدالت در شهر را بر عهده دارد.

رئیس کل دادگستری استان یزد با اشاره به نقش ویژه دادستان در دستگاه قضا گفت: بر اساس اختیارات و تکالیف قانونی، بخشی از ایجاد امنیت و احساس عدالت در جامعه بر عهده دادستان است.

دهشیری به خاص بودن شهرستان تفت از جهات مختلف اشاره کرد و گفت: ییلاقی بودن شهرستان در کنار برکات، آسیب‌هایی را برای شهرستان به وجود آورده که باید برای آن چاره‌اندیشی اندیشی شود.

وی تصریح کرد: وجود جاده‌های خطرساز ییلاقی در شهرستان که حجم بالای تصادفات را در این شهرستان رقم زده از چالش‌های پیشروی این شهرستان است و علیرغم برنامه ریزی‌های خوب صورت گرفته در سال‌های اخیر، باید مورد توجه قرار گیرد.

رئیس کل دادگستری استان یزد، افزایش حجم ورودی پرونده به محاکم قضایی را از مهمترین مشکلات پیشروی دستگاه قضا اعلام کرد و گفت: در حال حاضر به ازای هر ۱۱ نفر یک پرونده تشکیل می‌شود که این آمار با توجه به خصوصیات فرهنگی استان زیبنده نیست.

دهشیری با تقدیر از عملکرد خوب دادگستری شهرستان تفت اظهار کرد: در ۲ سال اخیر کاهش پرونده‌های مانده در این حوزه قضایی رقم خورده است به گونه‌ای که به زودی تمامی شعبه‌های این حوزه قضایی متعارف خواهد شد.

رئیس کل دادگستری استان همچنین با اشاره به وجود ۹۱۷ پارچه روستا در شهرستان تفت گفت: اجرای طرح کاداستر توانسته تا حدودی در کاهش تصرفات اراضی موثر باشد، اما هنوز در این حوزه چالش‌هایی وجود دارد.

در پایان این مراسم از زحمات سید محمد ابراهیم اقبالی در سمت دادستان عمومی و انقلاب شهرستان تفت تقدیر و سید جماالدین طباطبایی به عنوان دادستان جدید این شهرستان منصوب شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.