حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17823 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۲
شناسه : 39936

جلسه‌ تبیینی بصیرتی با سخنرانی جانشین فرمانده سپاه پاسداران با حضور برخط کارکنان دستگاه قضایی در کلیه حوزه‌ها در دادگستری استان اصفهان برگزار شد.  در ادامه سلسله جلسات تبیینی بصیرتی که در دادگستری کل استان برگزار می‌شود، نشستی با سخنرانی سردار غیب‌پرورر جانشین فرمانده سپاه پاسداران در قرارگاه مرکزی امنیتی امام علی (ع) برگزار شد […]

پ
پ

جلسه‌ تبیینی بصیرتی با سخنرانی جانشین فرمانده سپاه پاسداران با حضور برخط کارکنان دستگاه قضایی در کلیه حوزه‌ها در دادگستری استان اصفهان برگزار شد.

 در ادامه سلسله جلسات تبیینی بصیرتی که در دادگستری کل استان برگزار می‌شود، نشستی با سخنرانی سردار غیب‌پرورر جانشین فرمانده سپاه پاسداران در قرارگاه مرکزی امنیتی امام علی (ع) برگزار شد که با استقبال خوب کارکنان اداری و قضایی دادگستری کل استان، کارکنان شورای حل اختلاف و مدیران سازمان‌های تابعه قوه قضاییه در استان روبرو شد.

در ابتدای این نشست حجت‌الاسلام‌ و‌المسلمین اسدالله جعفری ضمن تبریک و تسلیت به مناسبت شهادت عالم وارسته آیت‌الله شهید سلیمانی به بیان نکات بارز اخلاقی و شخصیتی آن مرحوم پرداخت و اظهار کرد: از صفات بارز آیت‌الله شهید عباسعلی سلیمانی می‌توان به مردمی بودن آن عالم وارسته اشاره کرد و این که در تمام دوران خدمت خود به نظام همواره در جهت عزت این نظام مقدس گام برداشته است.

رئیس کل دادگستری استان اصفهان در ادامه از امنیت به‌عنوان رکن اصلی حفظ نظام  یاد کرد و اذعان کرد: دشمنان ملت ایران برای دست‌یابی به اهداف شوم خود و از بین بردن نظام اقدام به انجام انواع برنامه‌ریزی‌ها و اقدامات مخرب می‌کنند که یکی از این کار‌ها هدف گرفتن امنیت جمهوری اسلامی ایران است و مردم و مسئولین باید با چشم باز و بصیرت مراقب اقدامات خصمانه دشمنان باشند.

در ادامه این جلسه سردار سرتیپ پاسدار غلامحسین غیب‌پرور جانشین فرمانده سپاه پاسداران تفاوت انقلاب اسلامی و دولت‌های استعمارگر و زورگو را در جهان‌بینی آن‌ها معرفی و خاطرنشان کرد: آنچه که مایه تفاوت بارز بین انقلاب اسلامی و دولت‌های استعمارگر و زورگو در اعمال و اقدامات آن‌ها شده است تفاوت در جهان‌بینی آنهاست به نحوی که جهان‌بینی انقلاب اسلامی توحیدی ولی جهان‌بینی زورگویان و استعمارگران مادی است.

وی افزود: یکی از دلایل مهمی که باعث شده است دشمنان با اقدامات خود بر ذهن برخی مردم تاثیر بگذارند و ایجاد ناآرامی و ناامیدی در جامعه کنند از ضعف رسانه‌ای ما و قدرت رسانه‌ای آن‌ها سرچشمه می‌گیرد به نحوی که دشمنان پیشرفت‌ها و دستاورد‌هایی که انقلاب در طی چهار دهه، با وجود تمام فشار‌ها و بحران‌ها به دست آورده را ناچیز جلوه می‌دهند و مشکلات و کمبود‌ها را بیش‌از اندازه بزرگ و حل‌ناشدنی معرفی می‌کنند.

سردار غیب‌پرور اتحاد‌های باطل علیه انقلاب را شکننده و ناپایدار توصیف و تصریح کرد: اتحاد‌های باطلی که علیه انقلاب و ملت ایران شکل گرفته و می‌گیرد همواره شکننده و ناپایدار است و این انقلاب اسلامی است که با جان فشانی مردم و مدیریت رهبر فرزانه آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای با وجود همه مظلومیتش، مقتدرانه در برابر دشمنان ایستادگی کرده است، اما پیروزی بر دشمنان نباید ما را فریب دهد و همواره باید آماده رویارویی با انواع نیرنگ‌ها و اقدامات آن‌ها بود.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران در پایان متذکر شد: همه ما باید در پاسداری از ارزش‌های الهی و دینی تلاش کنیم چرا که سلامت انقلاب در گرو سلامت دین است و با این‌کار می‌توان انقلاب مقدس اسلامی را به دست صاحب اصلی‌اش حضرت ولیعصر (عج) رساند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.