حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17823 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۳
شناسه : 39893

علی القاصی با اشاره به تاکیدات ریاست معزز قوه قضاییه مبنی بر بهره مندی مسئولان قضایی از فرصت ماه مبارک رمضان الکریم و حضور اقشار مختلف مردم درمساجد و میعادگاه‌های نماز جمعه گفت: در سطح استان تهران ۱۵۴ میز خدمت در ماه مبارک رمضان برپا شد که بیش از ۳۲۰ نفر از معاونین قضایی و […]

پ
پ

علی القاصی با اشاره به تاکیدات ریاست معزز قوه قضاییه مبنی بر بهره مندی مسئولان قضایی از فرصت ماه مبارک رمضان الکریم و حضور اقشار مختلف مردم درمساجد و میعادگاه‌های نماز جمعه گفت: در سطح استان تهران ۱۵۴ میز خدمت در ماه مبارک رمضان برپا شد که بیش از ۳۲۰ نفر از معاونین قضایی و روسای دادگستری و دادستان‌های شهرستان‌های استان تهران ضمن مشارکت و حضور در این اقدام به مسائل و مشکلات حقوقی و قضایی مردم پاسخ گفتند.

وی با اشاره به اینکه اقدام ابتکاری رئیس قوه قضاییه که با تجربه موفق از سال گذشته در سال جاری نیز صورت پذیرفته است گفت: برنامه‌های ملاقات خارج از دستگاه قضایی، فراهم سازی فرصتی مضاعف، برای دسترسی بدون مانع و واسطه اقشار مختلف مردم به مسئولان قضایی است.

القاصی برگزاری ملاقات‌های مردمی را از دو منظر “تکریم ارباب رجوع و پاسخگویی به مراجعان” و همچنین “ارزیابی و نظارت برنحوه انجام وظایف و اقدامات کارکنان”، قابل توجه دانست و گفت: «ارتباط با متن مردم و حضور در میان آنان» از جمله مطالبات مقام معظم رهبری است که وظیفه و مسئولیت مدیران دستگاه قضایی را در حضور در اینگونه برنامه ها، بیش از پیش سنگین می‌کند.

القاصی گفت: در برنامه ملاقات‌های مردمی و برپایی میز خدمت در ماه مبارک رمضان، مسئولان قضایی استان تهران با بیش از ۳ هزار و ۷۰۰ نفر از مردم و مراجعان دیدار داشته اند و ضمن استماع مشکلات حقوقی و قضایی آن‌ها با بررسی درخواست ها، دستورات مقتضی را در چارچوب قانون و برای رفع مشکلات آنان صادر کرده اند.

وی گفت: ملاقات چهره به چهره با مردم خصوصا در محیط‌های معنوی و توام با آرامش در مساجد و بقاع متبرکه، عمل به این مضمون سخن بزرگان دین است که “خدمت به خلق را عبادت” دانسته اند. 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.