حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17810 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۲
شناسه : 39766

مهدی مهرانگیز رئیس کل دادگستری استان بوشهر با بیان اینکه به یک هزار و۸۷۶ استعلام الکترونیکی قضایی در فروردین ماه سال گذشته توسط اداره کل ثبت اسناد و املاک بوشهر پاسخ داده شده است، اظهار کرد: تعداد یک هزار و ۸۵۸ استعلام از مراجع قضایی به ادارات ثبت ارسال و در کمتر از ۴۸ ساعت […]

پ
پ

مهدی مهرانگیز رئیس کل دادگستری استان بوشهر با بیان اینکه به یک هزار و۸۷۶ استعلام الکترونیکی قضایی در فروردین ماه سال گذشته توسط اداره کل ثبت اسناد و املاک بوشهر پاسخ داده شده است، اظهار کرد: تعداد یک هزار و ۸۵۸ استعلام از مراجع قضایی به ادارات ثبت ارسال و در کمتر از ۴۸ ساعت پاسخ آنان داده شده و به طور متوسط۹۹ درصد از استعلامات کمتر از دو روز پاسخ داده شده است.

وی ضمن اعلام این موضوع که با ارسال سریع پاسخ استعلامات قضایی از اطاله دادرسی جلوگیری می‌شود، افزود: هوشمندسازی همه‌جانبه فرآیند‌های قضایی، جزء محور‌های تحولی در دستگاه قضایی قرار دارد و این امر از آن جهت در زمره اولویت‌های اصلی دستگاه قضایی در دوره تحول قرار گرفته که سبب تسهیل و تسریع در دسترسی مردم به عدالت می‌شود.

وی افزود: ادارات ثبت اسناد و املاک شهرستان‌های تنگستان، عسلویه، دیلم و دیر تمامی استعلامات قضایی را در فروردین ماه کمتر از ۴۸ ساعت پاسخ داده اند.

 مهرانگیز بیان کرد: در سال گذشته تعداد ۳۱هزارو ۵۰ استعلام قضایی به ادارات ثبت اسناد و املاک استان بوشهر ارسال گردید که ۹۸.۷ درصد این استعلامات کمتر از ۴۸ ساعت پاسخ داده شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.