حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17823 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۵
شناسه : 39742

 استماع و پیگیری قانونی مطالبات مردمی از اتفاقات خجسته‌ای است که در دوران تصدی محمد جعفر عبدالهی رئیس کل دادگستری استان سمنان در اجرای منویات رئیس قوه قضاییه بعنوان یک وظیفه و خدمت بی منت به شهروندان استان سمنان انجام می‌شود، رخدادی که با پیگیری‌های قانونی دستگاه قضایی استان در این مرحله رقم خورده است […]

پ
پ

 استماع و پیگیری قانونی مطالبات مردمی از اتفاقات خجسته‌ای است که در دوران تصدی محمد جعفر عبدالهی رئیس کل دادگستری استان سمنان در اجرای منویات رئیس قوه قضاییه بعنوان یک وظیفه و خدمت بی منت به شهروندان استان سمنان انجام می‌شود، رخدادی که با پیگیری‌های قانونی دستگاه قضایی استان در این مرحله رقم خورده است تحویل رسمی کاروانسرای شاه عباسی سمنان به میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان و تحقق مطالبه ۴۰ ساله مردم است.

رئیس کل دادگستری استان سمنان اظهار کرد: تحویل کاروانسرای شاه عباسی سمنان نتیجه همکاری دستگاه قضایی با مسئولان اجرایی استان سمنان است. 

عبدالهی ادامه داد: دستگاه قضایی استان استماع مطالبات مردم را مایه عزت خود می‌داند و به حفظ و ارتقاء قدرت معیشت شهروندان دغدغه‌مند بوده و با جدیت موضوع تحویل کاروانسرای شاه عباسی سمنان را پیگیری کرده تا علاوه بر ارتقاء سطح اماکن و ابنیه تاریخی و گردشگری با ایجاد زیرساخت‌های اقتصادی سطح رونق کارآفرینی در استان نیز افزایش یابد.

وی افزود: در فروردین ماه سال جاری با حضور معاون اول قوه قضائیه حجت الاسلام و المسلمین مصدق بازگشایی این کاروانسرا با حضور مقامات استانی انجام و واگذاری آن به اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان تحویل شد.

رئیس کل دادگستری استان سمنان تصریح کرد: از تحقق مطالبه مردم شریف سمنان در تحویل کاروانسرای شاه عباسی بسیار خرسند بوده و امیدوارم این مکان به محل ارتقاء فرهنگ ایرانی اسلامی تبدیل شده و با تدبیر مسئولان شهری در ارتقاء فرهنگ عمومی و اجتماعی مردم موثر باشد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.