حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17826 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۳
شناسه : 39739

غلامعلی دهشیری گفت: در مجموع ۷۱ جلسه ستاد شامل ۳۶ جلسه صحن اصلی و ۳۵ جلسه در قالب کمیته‌های تخصصی برگزار شده است. وی اظهار کرد: در راستای آشنایی و بررسی مشکلات واحد‌های تولیدی و صنعتی در سال گذشته ۴۶ بازدید میدانی با حضور اعضای ستاد از واحد‌های سطح استان انجام و پس از طرح […]

پ
پ

غلامعلی دهشیری گفت: در مجموع ۷۱ جلسه ستاد شامل ۳۶ جلسه صحن اصلی و ۳۵ جلسه در قالب کمیته‌های تخصصی برگزار شده است.

وی اظهار کرد: در راستای آشنایی و بررسی مشکلات واحد‌های تولیدی و صنعتی در سال گذشته ۴۶ بازدید میدانی با حضور اعضای ستاد از واحد‌های سطح استان انجام و پس از طرح پرونده در صحن ستاد تصمیمات لازم جهت حمایت‌های قانونی صادر شد.

رئیس کل دادگستری استان یزد با اشاره به نامگذاری سال جدید از سوی مقام معظم رهبری با عنوان مهار تورم، رشد تولید تصریح کرد: علیرغم اینکه دستگاه قضا مخاطب مستقیم شعار سال نیست، اما هیچگاه نگاه دستگاه قضا به شعار سال نگاه تشریفاتی نبوده و عملکرد ستاد اقتصاد مقاومتی در سطح کشور به طبع آن استان یزد گواهی بر این مدعا است.

وی شعار سال را حاوی دو پیام بسیار مهم دانست و افزود: پیام نخست اولویت وضرورت موضوع مطرح شده برای کشور و پیام دوم تعیین خط مشی دولت وملت و راهبردی است که باید مردم ومسئولان در سیاست‌های خود به آن اهتمام داشته باشند.

رئیس کل دادگستری استان یزد همچنین با بیان اینکه مقام معظم رهبری در بیان شعار سال ۳ گروه اول مسئولان نظام در هر ۳ قوه، فعالان اقتصادی وعموم مردم را مخاطب خود قرار داده‌اند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.