حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17823 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۳۰ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۷
شناسه : 39666

 در کمتر از دو روز از تاکید رئیس قوه قضائیه مبنی بر پیگیری مستمر مصادیق حقوق عامه در سال جاری، انبار‌های احتکار گندم در استان سمنان کشف و ضبط شد.   محمد جعفر عبدالهی از برخورد قاطع قانونی با احتکار کننده حدود ۷۰ تن گندم در منطقه کالپوش از توابع شهرستان میامی خبر داد. رئیس کل […]

پ
پ

 در کمتر از دو روز از تاکید رئیس قوه قضائیه مبنی بر پیگیری مستمر مصادیق حقوق عامه در سال جاری، انبار‌های احتکار گندم در استان سمنان کشف و ضبط شد. 

 محمد جعفر عبدالهی از برخورد قاطع قانونی با احتکار کننده حدود ۷۰ تن گندم در منطقه کالپوش از توابع شهرستان میامی خبر داد.

رئیس کل دادگستری استان سمنان افزود: دو روز پیش بود که رئیس قوه قضائیه اهتمام بیش از پیش در قبال مصادیق اولویت دار مرتبط با حقوق عامه را مقطعی ندانسته و تاکید کردند مستمراً مورد پیگیری قرار گیرد.

عبدالهی ادامه داد: به همین منظور به تمامی روسا و دادستان‌های سراسر استان اعلام تا احیاء حقوق عامه با تمامی ابعاد و مصادیق آن را جدی قلمداد و مشمول زمان خاص قرار نداده و لذا در کمتر از دو روز از اجرای دستور رئیس دستگاه عدلیه حدود ۷۰ تن گندم در انبار‌های شخصی ذی نفوذ در منطقه کالپوش از توابع شهرستان میامی شناسایی شد.

وی در ادامه تصریح کرد: دستگاه قضایی استان سمنان به امنیت روانی مردم بیش از گذشته تمرکز داشته و در سال جاری نیز به آن معطوف بوده و شناسایی این انبار‌ها در راستای وصول گزارش‌های مردمی بوده که پس از تحقیق و بررسی جامع صحت و سقم آن کسب و در نهایت ۴ انبار احتکار گندم کشف و جهت سیر مراحل قانونی ضبط شد.

رئیس کل دادگستری استان سمنان افزود: متاسفانه گندم‌های کشف شده به صورت غیرقانونی نگهداری و در سامانه جامع تجارت نیز به ثبت نرسیده و پرونده جهت برخورد قاطع قانونی با احتکارکننده به سازمان تعزیرات حکومتی ارجاع تا طبق ضوابط برخورد شود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.