حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17826 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۱ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۱
شناسه : 39326

 اولین نشست کمیته کاهش جمعیت کیفری استان در سال جدید برگزار شد. حجت‌الاسلام‌ و‌المسلمین اسدالله  جعفری در این نشست بیان کرد: یکی از ظرفیت ها، اعمال ماده ۷۹ قانون مجازات اسلامی است که جزو برنامه‌های اجرایی قوه در سال جدید است و عمده برنامه‌های اجرایی در موضوع کاهش مجازات حبس حول محور استفاده از مجازات […]

پ
پ

 اولین نشست کمیته کاهش جمعیت کیفری استان در سال جدید برگزار شد.

حجت‌الاسلام‌ و‌المسلمین اسدالله  جعفری در این نشست بیان کرد: یکی از ظرفیت ها، اعمال ماده ۷۹ قانون مجازات اسلامی است که جزو برنامه‌های اجرایی قوه در سال جدید است و عمده برنامه‌های اجرایی در موضوع کاهش مجازات حبس حول محور استفاده از مجازات جایگزین به خصوص استفاده از خدمات عمومی رایگان محکومان است که نهاد‌های پذیرنده آن در آیین نامه اجرایی این ماده مشخص شده است.

رئیس کل دادگستری استان خاطرنشان کرد: در دادگستری استان نیز تمرکز لازم روی این موضوع صورت گرفته و برنامه ریزی لازم انجام خواهد شد.

گفتنی است در ابتدای این نشست گزارشی از عملکرد کمیته کاهش جمعیت کیفری استان در سال گذشته ارائه شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.