حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17823 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۲ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۶
شناسه : 39157

حیدر آسیابی با اشاره به اقدامات دادگستری استان گلستان در راستای آزادسازی بستر و حریم رودخانه‌های این استان گفت:در پی دستور رئیس قوه قضاییه برای آزادسازی حریم رودخانه ها، سال گذشته ۱۵۰ نقطه به مساحت  ۱۳۰ هکتار از حریم رودخانه های استان آزاد سازی شد. رئیس کل دادگستری استان گلستان همچنین با اشاره به اقدامات […]

پ
پ

حیدر آسیابی با اشاره به اقدامات دادگستری استان گلستان در راستای آزادسازی بستر و حریم رودخانه‌های این استان گفت:در پی دستور رئیس قوه قضاییه برای آزادسازی حریم رودخانه ها، سال گذشته ۱۵۰ نقطه به مساحت  ۱۳۰ هکتار از حریم رودخانه های استان آزاد سازی شد.

رئیس کل دادگستری استان گلستان همچنین با اشاره به اقدامات دادگستری استان گلستان در راستای شناسایی چاه‌های غیر مجاز در سطح این استان نیز گفت: ۴۴۲ حلقه چاه غیرمجاز شناسایی شده است.

آسیابی با اشاره به اینکه ۴۰۴ چاه غیر مجاز مسدود شده است، افزود: حدود ۳۵ ادوات و دستگاه نیز در این راستا توقیف شده است.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای مسدود سازی و شناسایی چاه‌های غیر مجاز در سطح استان گلستان تصریح کرد: حدود ۹۰۵ کنتور هوشمند نصب شده است. نظارت‌ها همچنان ادامه خواهد داشت و با موارد غیرقانونی در این حوزه مقابله می‌کنیم.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.