حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17826 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۶
شناسه : 39101

پویش «در مسجد زادگاهم»، به همت مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه همزمان با ماه مبارک رمضان در مساجد سراسر کشور برگزار می شود. ارائه خدمات مشاوره تخصصی رایگان در مساجد سراسر کشور در ماه مبارک رمضان توسط وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه ارائه می شود. کلیه اعضای خانواده […]

پ
پ

پویش «در مسجد زادگاهم»، به همت مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه همزمان با ماه مبارک رمضان در مساجد سراسر کشور برگزار می شود.

ارائه خدمات مشاوره تخصصی رایگان در مساجد سراسر کشور در ماه مبارک رمضان توسط وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه ارائه می شود.

کلیه اعضای خانواده بزرگ مرکز می‌توانند با مراجعه به مسجد محل زندگی و یا زادگاه خود در این پویش مشارکت نمایند و نسبت به ثبت و بارگذاری اطلاعات و تصاویر ارائه خدمات، اقدام کنند.

پس از پایان ماه مبارک رمضان، از تصاویر و توضیحات ارسالی مشارکت کنندگان در این پویش با ذکر مشخصات آن‌ها، کتابچه‌ای گرد آوری و چاپ خواهد شد. نسخ فیزیکی و الکترونیکی کتابچه مذکور بجهت فرهنگ‌سازی و در راستای جهاد تبیین در اختیار کثیری از مقامات دستگاه قضایی، وکلا، کارشناسان رسمی، فرهیختگان حوزوی و دانشگاهی قرار خواهد گرفت.

همچنین به ۱۱۰ تن از مشارکت کنندگان به قید قرعه جوایز نفیسی اهداء خواهد شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.