حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17810 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۰
شناسه : 39107

مجیدی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان آذربایجان غربی در جلسه بهداشت و اهمیت سلامت و ایمنی مواد غذایی در استان با تبریک عید سعید نوروز و با آرزوی سلامتی بهروزی برای مردم شریف استان در سال جدید گفت: باید با تدوین برنامه‌های دقیق و نگاه دلسوزانه و حکیمانه اهمیت بهداشت و سلامتی غذایی عموم […]

پ
پ

مجیدی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان آذربایجان غربی در جلسه بهداشت و اهمیت سلامت و ایمنی مواد غذایی در استان با تبریک عید سعید نوروز و با آرزوی سلامتی بهروزی برای مردم شریف استان در سال جدید گفت: باید با تدوین برنامه‌های دقیق و نگاه دلسوزانه و حکیمانه اهمیت بهداشت و سلامتی غذایی عموم مردم تبیین گردد تا مردم بتوانند در محیطی امن و سالم و عاری از دغدغه‌های بهداشتی زندگی کنند.

وی افزود: کنترل کیفیت مواد غذایی در استان باید حائز اهمیت باشد و به طور مرتب این امر رصد و آسیب‌ها و خطرات بهداشتی که مردم را تهدید میکند باید سریعاً شناسایی و مورد بحث و بررسی قرار گرفته و تمهیدات لازم و فوری در مورد آن‌ها اتخاذ شود.

مجیدی ادامه داد: دستگاه قضایی استان هیچ سهل انگاری را در رابطه با مواردی که بهداشت مردم را تهدید می‌کند نخواهد داشت و با افرادی که بهداشت و سلامت مردم را تهدید می‌کنند برخورد می‌کند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و مسئول پدافند غیر عامل استان نیز در این جلسه نقطه نظراتی را بیان و جلسه با تصویب مصوبابی به کار خود خاتمه داد که از جمله این مصوبات این بود که مقرر شد ادارات مختلف اقدامات لازم اجرایی در جهت حفظ سلامتی شهروندان و مخاطرات موجود را ظرف ده روز جهت تعیین تکلیف و صدور دستورات لازم به دادستانی مرکز استان گزارش کنند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.